ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سامسونگ از یک هدست Gear VR جدید با کنترلر بیسیم پرده برداشت

سامسونگ امروز در نمایشگاه موبایل بارسلون علاوه بر Galaxy Book و Galaxy Tab S3، محصول دیگری هم با نام Gear VR معرفی کرد که هدست واقعیت مجازی جدید این شرکت به حساب می آید. شرکت ...

سینا گلستانه
نوشته شده توسط سینا گلستانه | ۸ اسفند ۱۳۹۵ | ۲۱:۵۲

سامسونگ امروز در نمایشگاه موبایل بارسلون علاوه بر Galaxy Book و Galaxy Tab S3، محصول دیگری هم با نام Gear VR معرفی کرد که هدست واقعیت مجازی جدید این شرکت به حساب می آید.

شرکت کره ای در همکاری با Oculus یک کنترلر بیسیم هم برای هدست جدید طراحی کرده تا استفاده از دستگاه برای کاربران ساده تر باشد.

نکته ی دیگر اینکه هدست جدید از هر دو درگاه Micro USB و USB نوع C پشتیبانی می کند، در نتیجه می توانید موبایل های قدیمی و جدید مثل گلکسی اس 7، اس 7 اج، نوت 5، اس 6، اس 6 اج و اس 6 اج پلاس را به دستگاه متصل کنید.

سامسونگ می گوید به لطف بهبودهای انجام گرفته در محصول جدید امکان استفاده ی راحت تر از دستگاه با یک دست وجود دارد و این بخش جدید دقت تشخیص حرکات کاربر را هم افزایش می دهد.

کنتلر جدید یک تاچ پد قابل کلیک دارد که ناوبری در رابط کاربری دستگاه و تعامل با اپلیکیشن و بازی های واقعیت مجازی را ساده تر می کند. این کنترلر ضمناً قادر است حرکات متنوعی را شناسایی کند، از جمله نشانه رفتن، کشیدن و پرت کردن، شلیک کردن و حرکات دیگری که هنگام انجام بازی ها کاربرد خواهند داشت.

البته توصیه می کنیم هنگام استفاده از کنترلر جدید بند آن را به دست خود محکم کنید تا خطر پرتاب شدن کنترلر هنگامی که غرق دنیای واقعیت مجازی هستید به حداقل برسد.

انرژی کنترلر جدید با یک باتری نیم قلمی AAA تامین می شود و اگر روزی 2 ساعت با دستگاه بازی کنید، هر باتری تا 40 روز دوام خواهد داشت.

هدست جدید سامسونگ هم مثل نسل پیش از خود به لنز 42 میلی متری با میدان دید 101 درجه ای مجهز شده و از فناوری تصحیح دیستورشن بهره می برد.

در پایان گفتنی است که فروش هدست Gear VR جدید به همراه کنترلر بیسیم در نیمه ی نخست سال 2017 با قیمت 129 یورو آغاز می شود. شرکت سازنده ضمناً می گوید امکان خرید کنترلر هم به شکل جداگانه با قیمت 100 یورو وجود دارد، موضوعی که نشان می دهد کنترلر جدید احتمالاً از هدست نسل قبل پشتیبانی می کند، هرچند سامسونگ هنوز این موضوع را تایید نکرده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • reza_zarchi
    reza_zarchi | ۸ اسفند ۱۳۹۵

    قیمت کنترلر خیلی بالاس. کنترلرهای مشابه برای واقعیت مجازی ارزونتر هستند

مطالب پیشنهادی