ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

قیمت و تاریخ عرضه تبلت Galaxy Tab S3 پیش از معرفی رسمی افشا شد

در حالی که ساعت 21:30 امشب به وقت تهران، سامسونگ قرار است کنفرانس خود را در کنگره جهانی موبایل 2017 برگزار کرده و به صحبت درباره تبلت Galaxy Tab S3 بپردازد، اخیراً وب سایت خرده ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۸ اسفند ۱۳۹۵ | ۲۰:۴۲

در حالی که ساعت 21:30 امشب به وقت تهران، سامسونگ قرار است کنفرانس خود را در کنگره جهانی موبایل 2017 برگزار کرده و به صحبت درباره تبلت Galaxy Tab S3 بپردازد، اخیراً وب سایت خرده فروشی بریتانیایی John Lewis، در لیست خود خبر از عرضه این دستگاه هوشمند با قیمت بسیار بالای 600 پوند (معادل 750 دلار یا 700 یورو) داده است.

John Lewis یکی از بزرگترین خرده فروشی های بریتانیا به شمار می رود و می توان اطلاعات درج شده در وب سایت آن را معتبر تلقی کرد. ضمناً قیمت 750 دلاری، مربوط به مدلی است که تنها از اتصال وای فای بهره می برد و احتمالاً قیمت مدل دیگر با پشتیبانی از 4G LTE، بیشتر نیز خواهد بود.

از دیگر اطلاعات درج شده می توان به عرضه دستگاه «در آینده نزدیک» و موجود شدن آن تا روز 7 آوریل (برابر با 18 فروردین ماه) اشاره کرد؛ تاریخی که به نظر می رسد مربوط به عرضه دستگاه در قاره اروپا باشد.

لازم به یادآوری است که بنابر شایعات و گزارش ها، گلکسی تب اس 3 از نمایشگری 9.7 اینچی با رزولوشن 2048x1536 برخوردار بوده و اسنپدراگون 820 در نقش قلب تپنده اش ظاهر می شود. اندروید 7.0 نوقا به صورت پیش فرض روی دستگاه نصب شده و می توان منتظر عرضه استایلوس S Pen نیز به همراه دستگاه بود؛ هرچند که برخلاف موبایل های سری گلکسی نوت، درگاهی برای این قلم روی بدنه دستگاه تعبیه شده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی