ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مقایسه ابعاد موبایل ال جی جی 6 با پرچمداران سامسونگ و دیگر شرکت ها

همان طور که اطلاع یافتید، پس از هفته ها اخبار و شایعات مختلف، بالاخره ال جی از موبایل پرچمدارش به نام جی 6 رونمایی کرد. این محصول با طراحی جدید، نسبت بالای نمایشگر به پنل ...

حمید مقدسی
نوشته شده توسط حمید مقدسی | ۸ اسفند ۱۳۹۵ | ۱۶:۰۷

همان طور که اطلاع یافتید، پس از هفته ها اخبار و شایعات مختلف، بالاخره ال جی از موبایل پرچمدارش به نام جی 6 رونمایی کرد. این محصول با طراحی جدید، نسبت بالای نمایشگر به پنل جلویی، بدنه کاملاً فلزی و ماژول دوربین دوگانه که تقریباً به نشان مخصوص پرچمداران کمپانی کره ای تبدیل شده، محصولی کاملاً با ارزش به نظر می رسد.

طبق اعلام ال جی، ابعاد جی 6 برابر با 7.9×71.9×148.9 میلیمتر است، که برای دستگاهی با نمایشگر 5.7 اینچی بسیار مطلوب خواهد بود. برای مقایسه می توانید به تصویر زیر دقت کنید که این موبایل را در کنار پرچمدار قبلی این کمپانی و گلکسی اس 7 های سامسونگ نشان می دهد:

همان طور که می بینید، پرچمدار کنونی ال جی در مقایسه با نسل قبلی خود از نظر نسبت نمایشگر به پنل جلویی بسیار بهبود یافته و ارتفاعی در حد و اندازه گلکسی اس 7 اِج با نمایشگر 5.5 اینچی دارد. همچنین پرچمدار قبلی ال جی یعنی V20 نیز با وجود نمایشگر 5.7 اینچی، حدود 11 میلیمتر بلندتر از جی 6 است.

در ادامه می توانید مقایسه ابعاد جی 6 ال جی را با دیگر پرچمداران کنونی شرکت های مختلف مشاهده کنید:

با توجه به این آمار و ارقام، در حال حاضر می توان جی 6 را یکی از خوش دست ترین موبایل های 5.7 اینچی بازار دانست که با ابعاد متناسب، نمایشگری بزرگ و عریض را در اختیار کاربر می دهد، هرچند هنوز در ابتدای سال 2017 هستیم و به احتمال زیاد، برتری ال جی از این نظر ماندگار نخواهد بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • mohammad mehdi.E
    mohammad mehdi.E | ۸ اسفند ۱۳۹۵

    این ینی ارزش

  • مهدی
    مهدی | ۸ اسفند ۱۳۹۵

    آیفون که همش حاشیس

  • Parsa MSH
    Parsa MSH | ۸ اسفند ۱۳۹۵

    من طراحی آیفون بیشتر قبول دارم

مطالب پیشنهادی