ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مقایسه مشخصه های سخت افزاری ال جی جی 6 با آیفون 7 پلاس و وان پلاس 3T

موبایل مورد انتظار ال جی جی 6 رسماً رونمایی شد و حالا به تمام مشخصه های سخت افزاری رسمی آن دسترسی داریم؛ پس چه زمانی بهتر برای قیاسی رقابت جویانه با سایر پرچمداران حال حاضر بازار. ...

حسین آدینه
نوشته شده توسط حسین آدینه | ۸ اسفند ۱۳۹۵ | ۱۶:۱۲

موبایل مورد انتظار ال جی جی 6 رسماً رونمایی شد و حالا به تمام مشخصه های سخت افزاری رسمی آن دسترسی داریم؛ پس چه زمانی بهتر برای قیاسی رقابت جویانه با سایر پرچمداران حال حاضر بازار.

در شرایط فعلی و با توجه به اینکه اطلاعات رسمی از پرچمدار آتی سامسونگ یعنی گلکسی اس 8 در دست نیست و از طرفی گلکسی اس 7 حدوداً یک سال قبل معرفی شده، بهتر است فعلاً با گزینه هایی که چند ماه بیشتر عمر ندارند مانند آیفون 7 پلاس و وان پلاس 3T قیاس انجام گیرد.

همانطور که می دانید موبایل جدید ال جی به خاطر عدم تامین کافی تولید چیپست های اخیراً معرفی شده اسنپدراگون 835 و نیاز گلکسی اس 8 به تمام موجودی آن، به محصول شماره 821 کوالکام مجهز گردیده است.

اما با این وجود از ویژگی ها و مشخصه های سخت افزاری مثال زدنی برخوردار بوده که می تواند هر رقیبی را به چالش بکشد. در ادامه پیشنهاد می کنیم رقابت ال جی جی 6، آسفون 7 و وان پلاس 3T را از جهات مختلف و مو به مو بررسی کنید:

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی