ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

موبایل ایسوس Zenfone Live معرفی شد؛ میان رده متمرکز بر دوربین

در حالی که پیش از این رندرها و شایعاتی در مورد موبایل میان رده احتمالی ایسوس با نام Zenfone 3 Go شنیده بودیم، دیوایس جدید تایوانی ها ناگهان با نام دیگری رسماً معرفی شد. تلفن ...

حسین آدینه
نوشته شده توسط حسین آدینه | ۸ اسفند ۱۳۹۵ | ۱۴:۲۰

در حالی که پیش از این رندرها و شایعاتی در مورد موبایل میان رده احتمالی ایسوس با نام Zenfone 3 Go شنیده بودیم، دیوایس جدید تایوانی ها ناگهان با نام دیگری رسماً معرفی شد.

تلفن هوشمند ایسوس Zenfone Live با شماره رمز ZB501KL با مشخصاتی متوسط اما رضایت بخش و تمرکز روی عکاسی سلفی در وب سایت رسمی ایسوس قرار گرفته است.

بر این اساس میان رده جدید مورد بحث از نمایشگری 5 اینچی با پنل IPS و رزولوشن 1280 در 720 پیکسل برخوردار بوده و چیپستی نامشخص از اسنپدراگون را به همراه دارد.

به علاوه 2 گیگابایت رم با همراهی 16 یا 32 گیگابایت حافظه داخلی به کاربر اجازه می دهد تا فایل هایش را به خوبی مدیریت نموده و 2560 میلی آمپر باتری نیز چراغ هایش را روشن نگه دارد.

اما همانطور که ذکر شد مهم ترین فاکتور در این موبایل لنز دوربین اصلی 13 میگاپیکسلی با گشودگی F/2.0 و وسعت دید 82 درجه است. در سوی مقابل نیز دوربینی 5 مگاپیکسلی با مشخصات مشابه و یک فلاش LED قدرتمند کار را برای ثبت عکس سلفی تسهیل می کند.

در حال حاضر قیمت و تاریخ عرضه دقیق این تلفن هوشمند جدید اطلاع رسانی نگردیده و در حالی که در حین برگزاری MWC 2017 هستیم، ممکن است خیلی زود اطلاعات بیشتری کسب نماییم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • reza_zarchi
    reza_zarchi | ۸ اسفند ۱۳۹۵

    ظاهراً این گوشی مخصوص کاربرای اهل لایو ساخته شده! لایو بازهای اینستاگرام و پریسکوپ و یوتیوپ الان گوشی مخصوص خودشون رو دارن!

مطالب پیشنهادی