ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

نگاه نزدیک به هوآوی P10

همانطور که می دانید کنگره جهانی موبایل بارسلون در حال برگزاری است و شرکت های مطرح به رونمایی از آخرین محصولات خود پرداخته اند. در این بین هوآوی نیز با معرفی پرچمداران P10 و P10 ...

حسام الدین جعفری
نوشته شده توسط حسام الدین جعفری | ۸ اسفند ۱۳۹۵ | ۱۷:۲۹

همانطور که می دانید کنگره جهانی موبایل بارسلون در حال برگزاری است و شرکت های مطرح به رونمایی از آخرین محصولات خود پرداخته اند. در این بین هوآوی نیز با معرفی پرچمداران P10 و P10 Plus، پنجمین نسل از تلفن های همراه سری P خود را احیا می کند.

امسال هوآوی به شکل ویژه ای روی طراحی و رنگ موبایل های P10 و P10 Plus متمرکز شده و در نظر دارد پرچمدارانش را با رنگ های سبز، آبی، صورتی، خاکستری، طلایی و سفید به بازار عرضه کند.

همچنین در آخرین نسل از سری P هوآوی همکاری شرکت کره ای با لایکا ادامه یافته و هر دو گجت مورد اشاره به دو سنسور 20 مگاپیکسلی رنگی و 12 مگاپیکسلی سیاه و سفید مجهز شده اند.

گفتنی است هوآوی P10 و P10 Plus از چیپست Kirin 960 برخوردار بوده و حافظه ذخیره سازی حداقل 64 گیگابایتی برای آنها در نظر گرفته شده که با درگاه کارت حافظه میکرو SD قابل ارتقاست. در بخش نرم افزاری نیز بهره مندی از اندروید نوقا 7.0 و رابط کاربری EMUI 5.1 از ویژگی های اصلی اسمارت فون های جدید هوآوی هستند.

از شما دعوت می کنیم در ادامه تصاویر مربوط به نگاه نزدیک هوآوی P10 را مشاهده کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • MR_Omidvar
    MR_Omidvar | ۲۷ اسفند ۱۳۹۵

    مقایسه تست سرعت HUAWEI P10 Vs Samsung S7

    https://www.youtube.com/watch?v=RCwrRstQt78
    نتیجه 48-12 به نفع Huawei p10
    ببینید چطوری پرچمدار هواوی گوشیه سامسونگو قورت میده اونم با قیمت خیلی مناسبتر نسبت به این گوشیای سامسونگ و اپل- البته در اصل باید زمانی که گوشی Samsung S8 اومد مقایسه بشه ولی گوشی ای با این ظرافت و زیبایی با این پردازنده فوق العاده و دوربین با کیفیت عالی و باطریه با ظرفیت بالا واقعا حرف نداره

  • رامين
    رامين | ۸ اسفند ۱۳۹۵

    احمقانه ترين چيزي كه توي عكس ها ديدم رابط كاربري مسخره و مهندسي بي فكر چينيه

    اومده يه دكمه فيزيكي فقط مختص اثرانگشت گذاشته و اونهمه از پايين دستگاه رو خورده بعد طبق معمول هميشه يه رام تكراري هم ريخته روش كه مختص گوشي هاي بدون دكمه فيزيكي هست و دوباره يه قسمت از اون زير نمايشگر رو خورده ?
    ديگه چي موند از صفحه نمايش؟
    لاقل تو كه اسكي ميكني كامل اسكي كن. مثل سامسونگ بيار دكمه هاي نرم افزاريو كلا سخت افزاري كن كه اون پايين نمايشگر واقعا جز نمايشگر باشه نه اينجوري مسخره ? ?

  • یحیی خالدی
    یحیی خالدی | ۸ اسفند ۱۳۹۵

    نسل چهارم نیست نسل پنجمه
    P6
    P7
    P8
    P9
    P10

  • امیر
    امیر | ۸ اسفند ۱۳۹۵

    رمش چنده ؟ قیمت؟

مطالب پیشنهادی