ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ال جی جی 6 نخستین موبایل مجهز به دستیار هوشمند گوگل بعد از پیکسل

مدیر تجارت هوش مصنوعی کمپانی گوگل نیز در مراسم رونمایی و معرفی موبایل ال جی جی 6 حضور داشت؛ چرا؟ چون معلوم شد پرچمدار جدید کره ای ها نخستین دیوایسی به شمار می رود که به ...

حسین آدینه
نوشته شده توسط حسین آدینه | ۸ اسفند ۱۳۹۵ | ۱۸:۴۰

مدیر تجارت هوش مصنوعی کمپانی گوگل نیز در مراسم رونمایی و معرفی موبایل ال جی جی 6 حضور داشت؛ چرا؟ چون معلوم شد پرچمدار جدید کره ای ها نخستین دیوایسی به شمار می رود که به غیر از پیکسل ها به دستیار صوتی گوگل اسیستنت مجهز است.

کمپانی ال جی اخیراً روابط بسیار نزدیک و پایاپایی با گوگل برقرار کرده و بعد از آنکه ماه گذشته اولین ساعت های هوشمند نسل دوم سیستم عامل پوشیدنی اندروید عرضه شد، نوبت به تلفن های هوشمند رسیده است.

بر این اساس دستیار صوتی هوشمند و اختصاصی گوگل به صورت یکپارچه درون رابط کاربری و اپلیکیشن های ال جی به فعالیت خواهد پرداخت و پاسخ سوالات، مدیریت برنامه های روزانه، ناوبری در میان تصاویر و مالتی مدیا، جستجو و غیره را با سرعت بسیار بهتری صورت خواهد داد.

به مرور زمان نیز این دستیار همراه که نه فقط در یک چت بات، بلکه در همه جای موبایل حضور خواهد داشت، هوشمندتر می شود و با شناسایی سلایق و کارکردهای روزمره خود را بهینه سازی می نماید.

گفتنی است تلفن هوشمند ال جی جی 6 ساعاتی پیش در جریان کنگره جهانی موبایل 2017 رسماً معرفی شد و بیستم اسفند ماه روانه بازار خواهد گردید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی