ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

علت تأخیر در افتتاح پروژه دولت الکترونیک مشخص شد: رئیس جمهور وقت خالی ندارد

همان طور که می دانید تقریباً یک ماه قبل و با نزدیک شدن به دهه فجر انقلاب اسلامی، وزیر ارتباطات از اجرایی شدن فاز نخست دولت الکترونیک تا پایان بهمن ماه خبر داد، اما در ...

حمید مقدسی
نوشته شده توسط حمید مقدسی | ۸ اسفند ۱۳۹۵ | ۱۴:۰۰

همان طور که می دانید تقریباً یک ماه قبل و با نزدیک شدن به دهه فجر انقلاب اسلامی، وزیر ارتباطات از اجرایی شدن فاز نخست دولت الکترونیک تا پایان بهمن ماه خبر داد، اما در روزهای پایانی بهمن و به دلایل نامعلوم، باز هم این موضوع به تعویق افتاد و دکتر واعظی، قول پایان سال را برای افتتاح این پروژه ملی دادند.

امروز وزیر ارتباطات در گفتگو با خبرنگاران، دلیل این موضوع را نبود وقت خالی در برنامه رئیس جمهور اعلام کرد و گفت در صورتی که دکتر روحانی وقت خود را در اختیار وزارت ارتباطات قرار دهد، این پروژه افتتاح خواهد شد.

دکتر واعظی اظهار داشت:

این پروژه برای دهه فجر آماده افتتاح بود. در پروژه دولت الکترونیک کار بزرگی انجام شده و به همین دلیل ما علاقه مندیم که فاز نخست این پروژه با حضور رئیس جمهور به بهره برداری برسد، اما به دلیل درگیری ها و مشغله رئیس جمهور در دهه فجر این امکان محقق نشد و پس از دهه فجر نیز به دلیل وقوع مسائلی همچون سیل در جنوب کشور و مشکلات استان خوزستان، امکان حضور رئیس جمهور برای افتتاح این طرح نبود.

وزیر ارتباطات اظهار امیدواری کرد که طی روزهای آینده رئیس جمهور، زمانی را به افتتاح این پروژه اختصاص دهد و در مراسم حضور یابد، اما اگر به هر دلیلی امکان تعیین وقت فراهم نشود، ظاهراً این مراسم بدون حضور دکتر روحانی انجام خواهد شد و ضمن افتتاح فاز نخست دولت الکترونیک، پروژه دولت موبایل نیز آغاز به کار نماید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (7 مورد)
  • محمد امین
    محمد امین | ۸ اسفند ۱۳۹۵

    من قانع نشدم

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی