ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

چهار رندر جدید از موبایل های 2017 سری اکسپریای سونی فاش شد

سونی امروز پشت سر هم بد شانسی می آورد. هنوز ساعاتی از فاش شدن تصاویر پرچمدار جدید این شرکت یعنی XZ Premium نگذشته که حالا شاهد به بیرون درز کردن چهار رندر از موبایل های ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۸ اسفند ۱۳۹۵ | ۱۱:۴۵

سونی امروز پشت سر هم بد شانسی می آورد. هنوز ساعاتی از فاش شدن تصاویر پرچمدار جدید این شرکت یعنی XZ Premium نگذشته که حالا شاهد به بیرون درز کردن چهار رندر از موبایل های سال 2017 سری اکسپریا هستیم.

این تصاویر را که Evan Blass، فاش کننده معروف در حساب کاربری توییترش منتشر کرده به چهار مدل جدید در خانواده اکسپریای سونی اشاره می کند. یکی از آن ها بدون شک اکسپریا XZ Premium است، اما در مورد سه مدل دیگر اطلاعاتی در دست نیست.

ظاهرا آقای Blass به جز این رندر اطلاعاتی بیشتری در دست نداشته، بنابراین فقط می توانیم حدس و گمان هایمان در مورد این تصویر را به اشتراک بگذاریم. منبع این خبر می گوید که احتمالا موبایل سفید رنگ همان اکسپریا XZ Premium است که دقایقی پیش تصویر فاش شده آن را با هم مشاهده کردیم.

اما به احتمال بسیار زیاد، گجت طلایی رنگ با توجه به دوربین سلفی بزرگ و فلش همراه با آن می تواند مدل جایگزین اکسپریا XA اولترا باشد. اما در مورد دو گجت سمت راست تصویر هم می توان حدس هایی زد.

دوربین دو موبایل آبی و مشکی دارای فوکوس لیزری، فلش و سنسور رنگی است که قبلا در اکسپریا XZ آن ها را دیده بودیم. نکته دیگر این که در لبه های این دو گجت حسگر اثر انگشت را می بینیم و این در حالیست که دو موبایل سمت چپ تنها دارای دکمه پاور دایره ای شکل و معمولی هستند.

همچنین به نظر می رسد که موبایل آبی رنگ تنها گجت این رندر است که از دو سیم کارت پشتیبانی می کند، اگرچه بر خلاف سه موبایل دیگر تگ NFC را در پشت بدنه آن مشاهده نمی کنیم.

هر چهار گجت به طراحی لوپ جدید سونی مزین هستند، دارای اسپیکر دو گانه بوده و دکمه های کناری بزرگی را روی بدنه آن ها شاهد هستیم که این روزها کمتر سازنده موبایلی از آن ها استفاده می کند.

مسلما این اطلاعات برای آشنایی با موبایل های جدید سونی کافی نیستند، بنابراین شاید بهتر باشد که به حدس و گمان اکتفا نکرده و منتظر رونمایی رسمی سونی از این گجت های جدید باشیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (9 مورد)
  • امیر مرزبان
    امیر مرزبان | ۸ اسفند ۱۳۹۵

    سونی چقد سیریشه.بابا یه طراحی دیگه کن دیگه

  • Morteza
    Morteza | ۸ اسفند ۱۳۹۵

    با این حاشیه میتونه یه کیبورد فیزیکی خوشگل براش دربیاره

  • King Arc s معصوم
    King Arc s معصوم | ۸ اسفند ۱۳۹۵

    وات دِ فاز
    اینا که همه عینه XZ پارسال هستن
    چقد حاشیه و...
    واقعا برا سونی متاسفم

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی