ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ساعت 2 Huawei Watch نسخه Porsche Design هم دارد

بیشتر کاربران به اتفاق اعتقاد دارند نخستین ساعت هوشمند هوآوی یکی از بهترین ابزارهای پوشیدنی بازار به حساب می آید، محصولی که شرکت سازنده لحظاتی پیش دومین نسل از آن را با نام Huawei Watch ...

سینا گلستانه
نوشته شده توسط سینا گلستانه | ۸ اسفند ۱۳۹۵ | ۱۹:۳۰

بیشتر کاربران به اتفاق اعتقاد دارند نخستین ساعت هوشمند هوآوی یکی از بهترین ابزارهای پوشیدنی بازار به حساب می آید، محصولی که شرکت سازنده لحظاتی پیش دومین نسل از آن را با نام Huawei Watch 2 رونمایی کرد.

همانطور که پیشتر هم گفتیم بدنه ی این ساعت هوشمند در برابر آب مقاوم است و به لطف باتری با ظرفیت 420 میلی آمپر ساعت با هر شارژ امکان 2 روز استفاده از دستگاه وجود دارد.

طراحی ظاهری دستگاه هم حالت اسپورت تری به خود گرفته است؛ اما خبر خوش برای طرفداران محصولات لوکس اینکه این بار یک نسخه ی موسوم به Porsche Design هم از دستگاه ساخته شده است؛ همکاری که پیش از این هم برای فبلت میت 9 انجام گرفته بود.

همانطور که از نام این نسخه بر می آید، طراحی آن به دست تیم خودروساز مشهور آلمانی انجام گرفته است. هرچند شرکت سازنده زمان عرضه و قیمت این نسخه را اعلام نکرده است، اما انتظار می رود خرید این مدل هزینه ی به مراتب بالاتری نسبت به نسخه ی معمولی در پی داشته باشد.

در ادامه می توانید تصویری از نسخه ی پورش دیزاین ساعت هوشمند Huawei Watch 2 را مشاهده کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی