ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

پوسترهای فاش شده هوآوی از رنگ ها و ویژگی های تازه موبایل P10 حکایت دارند

تنها چند ساعت تا رویداد اختصاصی کمپانی هوآوی در کنگره جهانی موبایل 2017 باقی مانده و انتظار داریم طبق روال گذشته با شمایل و مشخصه های سخت افزاری جدیدترین پرچمدار چینی آشنا شویم. تاکنون با ...

حسین آدینه
نوشته شده توسط حسین آدینه | ۸ اسفند ۱۳۹۵ | ۱۱:۱۵

تنها چند ساعت تا رویداد اختصاصی کمپانی هوآوی در کنگره جهانی موبایل 2017 باقی مانده و انتظار داریم طبق روال گذشته با شمایل و مشخصه های سخت افزاری جدیدترین پرچمدار چینی آشنا شویم.

تاکنون با شایعات و تصاویر رندر شده متعددی از P10 و برادر بزرگترش P10 Plus همراه بوده ایم، اما حالا برخی از تیزرها و پوسترهای رسمی موبایل فاش شده که بعضی از ویژگی های کلیدی و همینطور رنگ های خاص آن را نمایش می دهد.

تصاویر اولیه نشان می دهد سنسور اثر انگشت P10 برخلاف پرچمدار قبلی به جلوی بدنه منتقل شده و در زیر نمایشگر قرار گرفته است. به علاوه از شیشه صیقل خورده 2.5D برای پوشش صفحه نمایش 5.1 اینچی آن استفاده شده است.

همانطور که هفته گذشته در دیجیاتو خواندید، هوآوی اعلام کرد با همکاری موسسه رنگ پنتون، جدیدترین و برترین رنگ های مد روز را در خانواده P10 استفاده خواهد کرد.

در همین راستا پوسترهای رسمی نمایش رنگ های پرچمدار جدید چینی ها از 6 رنگ متنوع و دیدنی حکایت دارند که همگی در پشت بدنه به وسیله الماس تراش خورده و میزبان دوربین دوگانه لایکا هستند.

رنگ های سبز و نقره ای هوآوی P10
رنگ های رزگلد و آبی هوآوی P10
رنگ های مشکی و طلایی هوآوی P10

گفتنی است کنفرانس هوآوی در MWC 2017 راس ساعت 16:30 امروز به وقت تهران برگزار خواهد شد و می توانید وقایع آن را به صورت لایو و یا مرور اخبار در دیجیاتو پیگیری نمایید.

 

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • امیرحسین زنگنه
    امیرحسین زنگنه | ۸ اسفند ۱۳۹۵

    سبزش چه جالبه

مطالب پیشنهادی