ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سونی Xperia Touch را معرفی کرد؛ تبدیل هر سطح صاف به تبلت اندرویدی

سونی در طول سال های گذشته ایده های جذابی را برای تولید محصولات خلاقانه به نمایش گذاشته است، از جمله Xperia Touch که لحظاتی پیش سرانجام در نمایشگاه موبایل بارسلون به شکل رسمی معرفی و ...

سینا گلستانه
نوشته شده توسط سینا گلستانه | ۹ اسفند ۱۳۹۵ | ۱۱:۵۹

سونی در طول سال های گذشته ایده های جذابی را برای تولید محصولات خلاقانه به نمایش گذاشته است، از جمله Xperia Touch که لحظاتی پیش سرانجام در نمایشگاه موبایل بارسلون به شکل رسمی معرفی و رونمایی شد.

این محصول در حقیقت یک ویدیو پروژکتور به حساب می آید که قادر است هر سطح صاف را به نمایشگر لمسی یا در حقیقت تبلت اندرویدی تبدیل کند.

نکته ی جذاب اینکه دستگاه به شکل قابل حمل ساخته شده و به راحتی می توانید آن را هر جایی که یک سطح صاف برای نمایش تصویر وجود داشته باشد استفاده کنید.

اکسپریا تاچ می تواند تصاویر را با اندازه ی حداکثر 80 اینچ روی دیوار نمایش دهد، اما اگر بخواهید تصویر آن را مثل تبلت لمسی مورد استفاده قرار دهید، حداکثر اندازه می تواند 23 اینچ باشد.

به لطف پیشتیبانی از اندروید 7 نوقا، هرکاری که روی تبلت انجام می دهید با اکسپریا تاچ هم به شکل لذت بخش تری قابل انجام است، از نواختن پیانو گرفته تا انجام بازی و برقراری تماس ویدیویی و از همه مهمتر، اجرای بازی های پلی استیشن 4 از طریق اپلیکیشن Remote Play.

این محصول به 3 گیگابایت حافظه ی رم و 32 گیگابایت حافظه ی داخلی مجهز است و حداکثر رزولوشن پروژکتور SXRD مورد استفاده در آن به 768 در 1366 اینچ می رسد. فروش دستگاه از تابستان امسال آغاز می شود، اما هنوز قیمت آن اعلام نشده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (7 مورد)
  • parisa sharifkia
    parisa sharifkia | ۹ اسفند ۱۳۹۵

    اینو سامسونگ پارسال معرفی کرده بود باز سونی اسکی رفت

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی