ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

لنوو چهار تبلت اندرویدی را برای پوشش سلیقه های مختلف معرفی کرد

کنگره جهانی موبایل در باسلون اسپانیا در حال برگزاری است و کمپانی های مطرح در حوزه فناوری از آخرین محصولات خود رونمایی می کنند. در همین راستا لنوو چهار تبلت اندرویدی خود را برای سلیقه ...

حسام الدین جعفری
نوشته شده توسط حسام الدین جعفری | ۹ اسفند ۱۳۹۵ | ۱۱:۰۹

کنگره جهانی موبایل در باسلون اسپانیا در حال برگزاری است و کمپانی های مطرح در حوزه فناوری از آخرین محصولات خود رونمایی می کنند. در همین راستا لنوو چهار تبلت اندرویدی خود را برای سلیقه های مختلف معرفی کرده است.

تبلت رده پاشین Tab 4 8 به یک چیپست اسنپدارگون 425 مجهز بوده و صفحه نمایش 8 اینچی آن از دقت تصویر 1280 در 800 پیکسل برخوردار است. همچنین لنوو برای این تبلت حافظه رم 2 گیگابایتی و فضای ذخیره سازی 16 یا 32 گیگابایتی را در نظر گرفته است.

لنوو Tab 4 8

علاوه بر آن Tab 4 8 به اسپیکرهای Dolby Atmos مجهز بوده و با قیمت 109 دلار در ماه می و در قالب دو رنگ سفید و مشکی به بازار عرضه می شود.

محصول دیگر معرفی شده توسط لنوو، Tab 4 8 Plus نام داشته که از نظر اندازه کاملاً مشابه با تبلت پیشین بوده اما کمپانی سازنده در آن یک چیپست اسنپدراگون 625 و نمایشگری با رزلوشن 1920 در 1200 پیکسل را تعبیه کرده است. تبلت مورد اشاره در دو نسخه با حافظه رم 3 و فضای ذخیره سازی 16 گیگابایت و یا رم 4 و حافظه ذخیره سازی 64 گیگابایت به بازار عرضه می شود.

لنوو Tab 4 8 Plus

گفتنی است Tab 4 8 Plus نیز در ماه می با قیمت پایه 199 دلار روانه بازار رقابت می شود.

لنوو برای کسانی که احتیاج به تبلت با صفحه نمایش بزرگتر دارند، Tab 4 10 را رونمایی کرد که در واقع همان Tab 4 8 است و تنها نمایشگر آن به یک پنل 10.1 اینچ با رزلوشن 1280 در 800 پیکسل ارتقا یافته است.

لنوو Tab 4 10

این تبلت که از نظر مشخصات سخت افزاری مشابه با Tab 4 8 است، در ماه می با قیمت 149 دلار و در رنگ های سفید و مشکی عرضه می شود.

لنوو در تولید تبلت Tab 4 10 Plus نیز رویه ای مشابه با محصول پیشین را طی کرده و می توان گفت که این تبلت نسخه ای مشابه با Tab 4 8 Plus با نمایشگر بزرگتر است. از این رو Tab 4 10 Plus به چیپست اسنپدراگون 625، پنل 10.1 اینچ دارای رزلوشن 1920 در 1200 پیکسل و حافظه رم و ذخیره سازی مشابه با Tab 4 8 Plus مجهز شده است.

لنوو Tab 4 10 Plus

گفتنی است تبلت مورد بحث نیز در ماه می روانه بازار می شود و این بار برچسب قیمتی معادل 249 دلار را به همراه دارد.

لنوو دو پکیج Kids Pack و Productivity Pack را نیز به صورت انتخابی به همراه تبلت های خود عرضه خواهد کرد. بر همین اساس پکیج Kids Pack که مخصوص کودکان طراحی شده شامل یک بامپر مقاوم در برابر ضربه، دو برچسب ضد خش 3 میلی متری، فیلتر کاهش نور آبی برای محافظت از چشم ها و حساب کاربری Lenovo Kids Account خواهد بود. پکیج مذکور برای تبلت های 8 اینچی قیمتی معادل 19.99 دلار و برای تبلت های 10 اینچی 24.99 دلار هزینه در بر خواهد داشت.

در نقطه مقابل پکیج  Productivity Pack برای افراد حرفه ای طراحی شده که شامل یک کیف دارای کیبرد بلوتوث بوده و می تواند در نقش محافظ تبلت نیز ظاهر شود. زمانی که تبلت درون کیف مورد اشاره قرار داشته باشد، به طور خودکار رابط کاربری حرفه ای نمایش داده خواهد شد. Productivity Pack با قیمت 49.99 دلار در اختیار علاقه مندان قرار خواهد گرفت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی