ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

واتس اپ و توسعه اپلیکیشنی جدید برای تجارت و بازرگانی

اپلیکیشن واتس اپ طی ماه های اخیر قابلیت های جدید و کاربردی زیادی به خود دیده و مثل هفته اخیر، ویژگی های جدیدی از سایر نرم افزارهای محبوب مانند اسنپ چت به عاریه گرفته است؛ ...

حسین آدینه
نوشته شده توسط حسین آدینه | ۹ اسفند ۱۳۹۵ | ۱۹:۱۵

اپلیکیشن واتس اپ طی ماه های اخیر قابلیت های جدید و کاربردی زیادی به خود دیده و مثل هفته اخیر، ویژگی های جدیدی از سایر نرم افزارهای محبوب مانند اسنپ چت به عاریه گرفته است؛ اما این روند به این معنا نیست که پیام رسان مورد بحث هیچ برنامه نوآورانه ای در دست ندارد.

شرکت تحت مالکیت فیسبوک رسماً اعلام کرده پلتفرم پیام رسانی جدیدی در حال توسعه دارد که برای تجارت و مصارف بازرگانی در نظر گرفته شده است.

«برایان اکتون» مدیر واتس اپ می گوید «این پیام رسان جدید در اختیار تمام تجارت های کوچک و بزرگ قرار گرفته و به کمک آن می توان با مجموعه کارکنان و یا شمار گسترده مشتریان در ارتباط مستقیم بود».

گفتنی است این اپلیکیشن جدید در ابتدا در کشور هند منتشر خواهد شد؛ جایی که بیش از 200 میلیون کاربر واتس اپ حضور دارند و هزاران تجارت کوچک و بعضاً دیجیتالی فعالیت می کنند.

پیام رسان واتس اپ در حال حاضر بیش از یک میلیارد کاربر فعال روزانه دارد و می تواند با پوشش دادن بخش های محدودتر، به رشد این گسترده نیز کمک کند.

 

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی