ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

آمار فروش هفتگی بازی های بریتانیا؛ مقاومت For Honor در برابر انحصاری تازه اکس باکس

در جدیدترین آمار فروش هفتگی بازی های ویدیویی در خاک بریتانیا، بازی مبارزه ای و قرون وسطایی یوبیسافت، یعنی For Honor [بررسی دیجیاتو] توانست به پر فروش ترین عنوان فیزیکی تبدیل شود و از برتری ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۹ اسفند ۱۳۹۵ | ۱۵:۱۰

در جدیدترین آمار فروش هفتگی بازی های ویدیویی در خاک بریتانیا، بازی مبارزه ای و قرون وسطایی یوبیسافت، یعنی For Honor [بررسی دیجیاتو] توانست به پر فروش ترین عنوان فیزیکی تبدیل شود و از برتری Halo Wars 2، انحصاری تازه کنسول اکس باکس وان جلوگیری کند.

بازی استراتژیک جدید مایکروسافت البته با فاصله ای کم در رده دوم قرار گرفته است و سایر جدول فروش، با بازی هایی پر شده که طی هفته های گذشته هم به چشم می خوردند. Grand Theft Auto V که پای ثابت جدول فروش هفتگی سه سال اخیر بوده، کماکان در رده سوم به چشم می خورد و بعد از آن دو بازی FIFA 17 و Sniper Elite 4 [بررسی دیجیاتو] به ترتیب جایگاه چهارم و پنجم را به خود اختصاص داده اند.

فور آنر در حالی توانسته به پرفروش ترین بازی هفته تبدیل شود که طی روز نخست عرضه هم عملکرد بسیار خوبی از خود به جای گذاشت و مجموعاً در جلب توجه منتقدین و مخاطبان موفق بود. از طرف دیگر، منتقدین اتفاق نظر چندانی بر سر هیلو وارز 2 نداشتند و اگرچه برخی آن را جزو بهترین انحصاری های چند وقت اخیر کنسول نسل هشتمی مایکروسافت خواندند، عده ای دیگر باور به خسته کنندگی بازی در طولانی مدت داشتند.

لیست پر فروش ترین بازی های هفته ای که گذشت، در پایین قرار گرفته است. ناگفته نماند که با عرضه بازی انحصاری و تحسین شده Horizon: Zero Dawn برای کنسول پلی استیشن 4 سونی، انتظار می رود که جدول فروش هفته آتی با تغییرات قابل توجه همراه شود.

  1. For Honor
  2. Halo Wars 2
  3. Grand Theft Auto V
  4. FIFA 17
  5. Sniper Elite 4
  6. Battlefield 1
  7. Rocket League
  8. Call of Duty: Infinite Warfare
  9. Resident Evil 7: Biohazard
  10. Forza Horizon 3
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی