ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی اپ Duplicate Files Fixer؛ فایل های تکراری را به آسانی یک اشاره پاک کنید

روزهای پایانی سال فرصت خوبی است که در کنار خانه تکانی و تکمیل کارهای عقب مانده دستی هم به سر و روی موبایل هایمان بکشیم و حافظه را از شر فایل های حجیم و تکراری ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۹ اسفند ۱۳۹۵ | ۱۶:۰۰

روزهای پایانی سال فرصت خوبی است که در کنار خانه تکانی و تکمیل کارهای عقب مانده دستی هم به سر و روی موبایل هایمان بکشیم و حافظه را از شر فایل های حجیم و تکراری خلاص کنیم.

برای موبایل های اندرویدی شاید Duplicate Files Fixer بتواند ابزار مناسبی باشد؛ اپلیکیشنی برای اسکن و پاک کردن فایل های تکراری که می تواند صدها مگابایت فضا را برای محتوای مفیدتر برایتان آزاد کند.

فایل های صوتی، ویدیو، عکس و اسناد تکراری مواردی هستند که اپلیکیشن در حافظه به دنبال شان گشته و پس از یک اسکن سریع، آن ها را کنار یکدیگر به نمایش می گذارد. حالا تصمیم با شماست که کدام یک را نگه دارید و کدام را به زباله دان بفرستید.

به عنوان مثال ممکن است آهنگ های دانلودی در تلگرام را در حافظه هم ذخیره کرده باشید. در این صورت از هر فایل دو نسخه دارید، و این به معنی اتلاف فضاست. بنابراین به لطف Duplicate Files Fixer می توانید نسخه اضافی را پاک کرده و فقط یک مورد را در حافظه نگه دارید.

خوشبختانه Duplicate Files Fixer اسکن های سریعی انجام می دهد تا خیلی بابت یافتن فایل های تکراری معطل نشوید. اما همین اسکن سریع به پاشنه آشیل اپلیکیشن هم تبدیل شده، چرا که گاهی سرعت اسکن فدای کیفیت آن می شود.

نمی گوییم همیشه، اما گاهی اوقات حافظه SD به خوبی اسکن نمی شود و بعضی فایل ها در آن از قلم می افتند. بنابراین ممکن است با هر بار اسکن شاهد نتیجه متفاوتی در فهرست فایل ها باشید.

البته به نظر می رسد که این موضوع به نوع حافظه SD و مدل موبایل شما بستگی دارد، چرا که فقط بخش کوچکی از کاربران بابت عملکرد این بخش از اپلیکیشن ناراضی بوده اند. نکته مسلم اینجاست که Duplicate Files Fixer علیرغم کاستی هایی که در فرآیند اسکن دارد، در اکثر مواقع بسیار مفید و کاربردی ظاهر می شود و می تواند به پاکسازی حافظه گجت کمک شایانی بکند.

به عقیده ما رابط کاربری ساده، زیبا و عاری از تبلیغات، پیش نمایش فایل های تکراری و امکان گرفتن بک آپ (با دانلود یک افزونه مجزا) خصوصیات بسیار خوبی هستند که شما را مجاب به استفاده از این اپلیکیشن خواهند کرد.

بنابراین اگر احساس می کنید که حافظه موبایل تان از عکس و فیلم های تکراری لبریز شده، به هیچ وجه از کنار Duplicate Files Fixer ساده عبور نکنید.

Duplicate Files Fixer

Duplicate Files Fixer

سازنده: Systweak Software قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 9.1 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی