ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تصویر دیگری از موبایل اکسپریا XZ Premium سونی به همراه مشخصات آن فاش شد

همان طور که اطلاع یافتید، سونی قصد دارد امروز در MWC مجموعه ای از موبایل های خانواده X را به نمایش بگذارد و دیروز نیز ایوان بلس رندرهایی را برای چهار موبایل منتشر ساخت که ...

حمید مقدسی
نوشته شده توسط حمید مقدسی | ۹ اسفند ۱۳۹۵ | ۱۰:۰۰

همان طور که اطلاع یافتید، سونی قصد دارد امروز در MWC مجموعه ای از موبایل های خانواده X را به نمایش بگذارد و دیروز نیز ایوان بلس رندرهایی را برای چهار موبایل منتشر ساخت که کم و بیش ظاهری مشابه یکدیگر داشتند.

یکی از این دستگاه ها، مدل پیشرفته و احتمالاً پرچمداریست که «اکسپریا XZ Premium» نام دارد. البته پیش از این نیز شایعات و اخباری را در مورد این اسمارت فون شنیده بودیم، اما امروز تصویر واضح دیگری از آن به همراه مشخصات احتمالی فاش شده.

طبق این خبر، سونی اکسپریا اکس زی پریمیوم از نمایشگر 5.5 اینچی با رزولوشن 4K معادل 3840×2160 پیکسل بهره می گیرد و قلب تپنده آن چیپست اسنپدراگون 821 است. احتمالاً سونی نیز همچون ال جی، گرفتار فرصت طلبی سامسونگ شده و نتوانسته بخشی از تولیدات انحصاری چیپست اسنپدراگون 835 را در اختیار بگیرد.

اسمارت فون اکسپریا XZ Premium سونی به چهار گیگابایت حافظه رم و استاندارد IP68 برای مقاومت در برابر نفوذ آب و گرد و غبار مجهز شده. همچنین در پشت این موبایل شاهد ماژول دوربین 20 مگاپیکسلی هستیم که قابلیت ثبت فوق العاده سریع تصویر و فیلمبرداری با نرخ استثنایی 960 فریم بر ثانیه را دارد.

باتری به کار رفته در این تلفن همراه نیز بسیار قدرتمند بوده و 3900 میلی آمپر ساعت ظرفیت دارد، ضمن اینکه اندروید 7.1 به صورت پیش فرض روی آن نصب شده است.

اگر این مشخصات صحت داشته باشند، محصولی هیجان انگیز را از این کمپانی خوش نام ژاپنی پیش رو خواهیم داشت که می تواند طرفداران دیوایس های حرفه ای و کارآمد را راضی سازد.

گفتنیست سونی امروز رأس ساعت 11:00 به وقت تهران رویداد خبری رسمی خود را در کنگره جهانی موبایل در شهر بارسلون برگزار خواهد کرد، و ما نیز آن را به صورت زنده در دیجیاتو پوشش خواهیم داد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (7 مورد)
  • esmaeilprl
    esmaeilprl | ۹ اسفند ۱۳۹۵

    لعنت به سامسونگ پول پرست لعنت
    بخاطر فروش بنجل خودش همه رو گذاشت تو پوس گردو بعد میگن سامسونگ به تکنولوژی کمک میکنه این کمپانی اینقدر کثیف ک اگه مثل سونی لیتیوم یون رو اختراع میکرد اجازه استفاده به هیچ کمپانی رو نمیداد
    هه
    فقط پتنت های چرت ثبت میکنه و دنبال کمیت نه کیفیت
    #عقده ای

    • nbzh
      nbzh | ۹ اسفند ۱۳۹۵

      ببین دوست عزیز صد در صد تو نمیدونی موبایل چی هست اصلا
      ازت میپرسم بگو موبایل یعنی چی ؟
      میدونم بلد نیستی من بهت یاد میدم
      ۱.هر موقع سونی تونست مثل سامسونگ دروبین بزنه بعد بیا چیزی بگو
      ۲.هر موقع سونی تونست کیفیت صفحه به قدرت سامسونگ بزنه
      ۳.سرعت که نگو ??
      ۳.طراحیش ??شبیه چینی های همشون شبیه همن فقط خودشون میتونن تشخیص بدن
      ۴.قدرت بنده که توی تستا مشخصه
      ۵.فهمدی
      ??

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی