ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

آلکاتل و معرفی دو موبایل میان رده ارزان قیمت در MWC 2017

در کنار بهبهه کنفرانس مطبوعاتی نام های شناخته شده صنعت تکنولوژی و رقابت بی امان پرچمدارهای گران قیمت، کمپانی آلکاتل همواره نمایش بسیار مناسبی از میان رده هایش در کنگره جهانی موبایل سال های اخیر ...

حسین آدینه
نوشته شده توسط حسین آدینه | ۹ اسفند ۱۳۹۵ | ۱۰:۵۷

در کنار بهبهه کنفرانس مطبوعاتی نام های شناخته شده صنعت تکنولوژی و رقابت بی امان پرچمدارهای گران قیمت، کمپانی آلکاتل همواره نمایش بسیار مناسبی از میان رده هایش در کنگره جهانی موبایل سال های اخیر داشته است.

در حالی که تصور می کردیم امسال با دنباله ای از سری پرفروش Idol مواجه خواهیم شد، شرکت تحت مالکیت TCL دقایقی پیش از دو تلفن هوشمند اقتصادی جدید با قابلیت های خاص خودشان پرده برداشت.

ساده ترین عضو خانواده جدید میان رده های آلکاتل U5 نام دارد و در شمار معدود دیوایس هایی از این شرکت قرار می گیرد که نمایشگری 5 اینچی و مجهز به تکنولوژی 4G LTE ارائه می کند.

چیپست اصلی این موبایل مدیاتک MT6737M هشت هسته ای و با فرکانس پردازشی 1.1 گیگاهرتز بوده و 1 گیگابایت رم و 8 گیگابایت حافظه داخلی آن را همراهی می کند. دوربین های 5 و 2 مگاپیکسلی و باتری 2050 میلی آمپری نیز تجربه ارزان قیمتی در اختیار کاربر قرار خواهد داد.

اما یک گام بالاتر از U5، تلفن هوشمند A3 قرار دارد که ضمن حفظ نمایشگر 5 اینچی، مشخصه های سخت افزاری بهتری را ارئه می نماید.

این موبایل نیز از چیپستی کاملاً مشابه برخوردار بوده اما فرکانس پردازشی آن 1.25 گیگاهرتز است. به علاوه رم و حافظه داخلی در نظر گرفته شده برای A3 به ترتیب 1.5 گیگابایت و 16 گیگابایت است.

دوربین اصلی اقتصادی جدید آلکاتل 13 مگاپیکسل کیفیت داشته و از دوربین ثانویه 5 مگاپیکسلی آن می توان برای ثبت سلفی استفاده کرد. ناگفته نماند که این موبایل از سنسور اثر انگشت نیز بهره مند است.

متاسفانه تا اینجای کار قیمت و تاریخ عرضه تلفن های هوشمند اقتصادی آلکاتل معین نگردیده است، اما با توجه به مشخصات نام برده می توان قیمتی پایین را برای آنها متصور شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی