ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

زبان طراحی سونی در مقابل رقبا؛ مقایسه ابعاد اکسپریا XZ Premium با دیگر پرچمداران

همانطور که می دانید دقایقی پیش سونی در رویداد اختصاصی خود موبایل پرچمدار اکسپریا XZ Premium را معرفی کرد. تلفن همراه مورد اشاره که از نظر زبان طراحی، تفاوت خاصی با سری پیشین محصولات سونی ...

حسام الدین جعفری
نوشته شده توسط حسام الدین جعفری | ۹ اسفند ۱۳۹۵ | ۱۵:۱۵

همانطور که می دانید دقایقی پیش سونی در رویداد اختصاصی خود موبایل پرچمدار اکسپریا XZ Premium را معرفی کرد. تلفن همراه مورد اشاره که از نظر زبان طراحی، تفاوت خاصی با سری پیشین محصولات سونی نداشته و در کنار ابعاد بزرگش دارای حاشیه های زیادی در اطراف نمایشگر خود است. اما تلفن همراه جدید سونی در کنار رقبایش چگونه به نظر می رسد؟

اکسپریا XZ Premium با ابعاد 156 در 77 در 7.9 میلیمتر و وزن 195 به بازار عرضه خواهد شد. این بدنه حجیم، نمایشگری 5.5 اینچی را در خود جای داده که در چندان فوق العاده به نظر نمی رسد و دلیل آن نیز حاشیه های زیاد صفحه نمایش است.

با مقایسه پرچمدار جدید سونی با موبایل های پیکسل XL گوگل، گلکسی S7 Edge و آیفون 7 پلاس می توان ملاحظه کرد که اکسپریا XZ Premium تقریباً از همه آنها حجیم تر است. گجت جدید سونی در کنار پیکسل XL دارای طول و عرض کمی بیشتر و در عوض ضخامت کمتری است  اما گلکسی S7 Edge با وجود آنکه نمایشگری 5.5 اینچ دارد اما به نظر می رسد که متعلق به این گروه نبوده و دارای کوچکترین ابعاد و کمترین وزن است.

تنها تلفن همراهی که در این زمینه با سونی رقابت می کند آیفون 7 پلاس است. با وجود آنکه اکسپریا XZ Premium کمی کوتاه تر بوده و عرض کمتری دارد اما در عوض در ضخامت و وزن مغلوب حریف خود می شود.

همچنین در تصویر دیگر می توانید اسمارت فون مجهز به نمایشگر 4K سونی را با پرچمداران دیگر برندها مقایسه کنید. نکته قابل توجه این است که اچ تی سی U Ultra گوی سبقت را از همه ربوده و در این مقایسه در رتبه نخست حجیم ترین موبایل ها قرار گرفته است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (12 مورد)
  • ali_reza_r
    ali_reza_r | ۱۲ اسفند ۱۳۹۵

    دیجایتو هر وقت سونی یه گوشی جدید میده کار و زندگیشو ول میکنه تا این گوشیارو تخریب کنه تا به فروش نرسن .چقد پول میگیری از سامسونگ بگو سونی بهت میده

  • D-A
    D-A | ۱۱ اسفند ۱۳۹۵

    منکه از حاشیه ی گوشیهای سونی خیلی خوشم میاد، اینطوری انگشتم به لبه های صفحه نمایش نمیخوره. فقط ایکاش یه مقدار از بالا و پایین گوشی کمتر میکرد تا تاپ کردن هم راحتر بشه. من الان سونی z2 دارم. واقعا طراحیش رو دوست دارم.

    • D-A
      D-A | ۱۱ اسفند ۱۳۹۵

      ببخشید: تایپ کردن

  • jamalifar
    jamalifar | ۹ اسفند ۱۳۹۵

    اگه سونی حاشیه کمتر و همچنین ضخامت کمتری داشت خیلی عالی تر میشد

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی