ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ویدیوهای سامسونگ برای آشنایی بیشتر با گلکسی تب اس 3 [تماشا کنید]

کنفرانس مطبوعاتی سامسونگ در کنگره جهانی موبایل 2017 که شب گذشته برگزار شد، با غیبت موبایل پرچمدار مورد انتظار خانواده گلکسی اس، به چند مدل تبلت و قابلیت های کاربردی آنها اختصاص داشت. در این ...

حسین آدینه
نوشته شده توسط حسین آدینه | ۹ اسفند ۱۳۹۵ | ۱۲:۰۰

کنفرانس مطبوعاتی سامسونگ در کنگره جهانی موبایل 2017 که شب گذشته برگزار شد، با غیبت موبایل پرچمدار مورد انتظار خانواده گلکسی اس، به چند مدل تبلت و قابلیت های کاربردی آنها اختصاص داشت.

در این مراسم کره ای ها پرده از جدیدترین نسل سری گلکسی تب اس برداشتند و با یکی از بهترین تبلت های اندرویدی این سال ها که با تجهیز قلم و کیبورد می خواهد سرفس های مایکروسافت را به چالش بکشد آشنا شدیم.

گلکسی تب اس 3 مشابه با مدل قبلی از نمایشگری 9.7 اینچی با رزولوشن 2048 در 1536 پیکسل و تکنولوژی HDR برخوردار بوده و همان ظرافت و طراحی باریک را دنبال کرده است.

از دیگر قابلیت های این تبلت قدرتمند می توان به اسپیکرهای چهارگانه ساخت AKG (زیرمجموعه هارمان) و همینطور بخش Game Launcher مختص تجربه بازی های ویدیویی اشاره کرد.

گفتنی است گلکسی تب اس 3 به ادعای سامسونگ طی هفته های آینده و با قیمت پایه 712 دلار در مدل های مختلف روانه بازار خواهد شد. در ادامه ویدیوهای تشریح و آشنایی بیشتر با قابلیت های تبلت جدید کره ای ها را تماشا کنید:

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی