ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

وان پلاس 5 نمایشگری با لبه های خمیده و 8 گیگابایت رم خواهد داشت

در میان بهبهه اخبار جاری از سوی شهر بارسلون و کنگره جهانی موبایل 2017، شایعاتی از سوی منابع خبری کره ای به گوش می رسند که از نام و برخی از مشخصه های پرچمدار بعدی ...

حسین آدینه
نوشته شده توسط حسین آدینه | ۱۰ اسفند ۱۳۹۵ | ۱۸:۴۵

در میان بهبهه اخبار جاری از سوی شهر بارسلون و کنگره جهانی موبایل 2017، شایعاتی از سوی منابع خبری کره ای به گوش می رسند که از نام و برخی از مشخصه های پرچمدار بعدی وان پلاس حکایت دارند.

بر این اساس گفته می شود موبایل بعدی کمپانی چینی، وان پلاس 5 نام دارد و اگر از خود می پرسید چرا از شماره 3 به 5 جهش شده، بهتر است بدانید عدد 4 در چین و برخی دیگر از کشورهای آسیای شرقی شوم و متاثر از مرگ تلقی می شود!

جدا از این مبحث شواهد حاکی از آن است که وان پلاس 5 شمایلی نزدیک به گلکسی اس 7 سامسونگ خواهد داشت و نمایشگری با لبه های کاملاً خمیده ارائه می کند.

علاوه بر این از آنجایی که تمام موجودی آتی چیپست های اسنپدراگون 835 در اختیار گلکسی اس 8 و همینطور اکسپریا XZ Premium سونی قرار می گیرد، احتمالاً وان پلاس نیز مانند ال جی مجبور خواهد بود به چاره ای جایگزین بیاندیشد.

بدنه این موبایل مشابه با می میکس شیائومی از جنس سرامیک بوده و از دوربین های 23 و 16 مگاپیکسلی برخوردار است، ضمن اینکه 6 یا 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی به همراه 4000 میلی آمپر ساعت باتری درون دیوایس جای خواهد گرفت.

البته ناگفته نماند که هنوز هیچ مهر تایید و قابل اتکایی مبنی بر مشخصات فاش شده در دسترس نیست و می بایست مدت زمان بیشتری تا افشای اطلاعات دقیق تری از وان پلاس 5 منتظر ماند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • aminhosseini
    aminhosseini | ۱۰ اسفند ۱۳۹۵

    اوفففف عالیه

مطالب پیشنهادی