ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

موبایل P10 Lite در لیست فروشگاه های آنلاین قرار گرفت؛ میان رده 481 دلاری

هوآوی در جریان کنگره جهانی موبایل در باسلون از دو موبایل پرچمدار از سری P10 رونمایی کرد اما به نظر می رسد کماکان تلفن همراه دیگری از سری مذکور با نام P10 Lite باقی مانده ...

حسام الدین جعفری
نوشته شده توسط حسام الدین جعفری | ۱۰ اسفند ۱۳۹۵ | ۱۰:۱۵

هوآوی در جریان کنگره جهانی موبایل در باسلون از دو موبایل پرچمدار از سری P10 رونمایی کرد اما به نظر می رسد کماکان تلفن همراه دیگری از سری مذکور با نام P10 Lite باقی مانده که هنوز معرفی نشده است.

بر اساس گزارشی که وبسایت «اندروید پلنت» منتشر کرده برخی از خرده فروشان نظیر «کول بلو» و «بلسیمپل»، موبایل هوشمند P10 Lite را به لیست محصولات خود  اضافه کرده و برچسب قیمت 481 دلار را برای آن ثبت کرده اند.

گفتنی است طبق اطلاعات مندرج در فروشگاه های آنلاین مذکور، P10 Lite در سه رنگ سفید، طلایی و مشکی به بازار عرضه خواهد شد.

لازم به ذکر است مشخصات سخت افزاری منتسب به تلفن همراه میان رده هوآوی عبارتند از صفحه نمایش 5.2 اینچی با دقت تصویر فول اچ دی و چیپست Kirin 655 با پردازنده متشکل از هشت هسته کورتکس A53 و چیپ گرافیکی Mali-T830MP2.

همچنین هوآوی P10 Lite را به یک دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی در پشت مجهز کرده و دوربین 8 مگاپیسکلی در جلوی تلفن همراه مورد اشاره نیز وظیفه ثبت تصاویر سلفی را بر عهده دارد.

از مشخصات دیگر میان رده هوآوی می توان به حافظه رم 4 گیگابایتی، فضای ذخیره سازی 32 گیگابایتی قابل ارتقا از طریق درگاه میکرو SD، باتری 3000 میلی آمپر ساعتی و اندروید نوقا به همراه رابط کاربری EMUI 5.1 اشاره کرد.

با وجود آنکه به نظر نمی رسد مشخصات و تصاویر منتشر شده در فروشگاه های آنلاین هلندی ساختگی باشند اما کماکان می بایست منتظر رونمایی رسمی کمپانی هوآوی از اسمارت فون P10 Lite بمانیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (6 مورد)
  • soheil abbasi
    soheil abbasi | ۱۰ اسفند ۱۳۹۵

    فکر نکنم رم ۴ ، حافظه پایه ۳۲ ، دوربین ۱۲، سلفی ۸ ، اندروید نوقا رو اسمشو بشه گذاشت میان رده .

    قیمتش با این مشخصات فوق العادس .

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی