ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

نیکون توسعه دوربین های عکاسی حرفه ای بدون آینه را آغاز کرده است

این روزها دوربین های عکاسی بدون آینه به سرتیتر اخبار دنیای عکسبرداری تبدیل شده اند و اگر در جمع علاقه مندان به این عرصه قرار دارید، حتماً از خود سوال می پرسید نیکون چه زمانی با ...

حسین آدینه
نوشته شده توسط حسین آدینه | ۱۱ اسفند ۱۳۹۵ | ۱۶:۴۵

این روزها دوربین های عکاسی بدون آینه به سرتیتر اخبار دنیای عکسبرداری تبدیل شده اند و اگر در جمع علاقه مندان به این عرصه قرار دارید، حتماً از خود سوال می پرسید نیکون چه زمانی با دوربین های بدون آینه پای به گردونه رقابت خواهد گذاشت.

کمپانی نیکون همانند کنون سعی داشته تا حد امکان از حرکت به سمت ساخت دوربین های بدون آینه اجتناب کند و تاکنون فقط مجموعه ای از دوربین های سری V را با سنسور کوچک بدون آینه روانه بازار کرده است.

اما در سوی مقابل چندی پیش کنون نخستین دوربین جدی بدون آینه اش یعنی EOS M5 را روانه بازار کرد که در حد و اندازه های مدل های DSLR ظاهر شده است.

حالا خبرهایی از منابع ژاپنی به گوش می رسد که نیکون نیز در ادامه این ماجرا قصد دارد در آینده مجموعه دوربین های حرفه ای و جدی بدون آینه اش را معرفی و روانه بازار کند. هرچند خبر رسمی منتشر شده از سوی نیکون به «مراحل ابتدایی توسعه» دوربین های اساسی بدون آینه اشاره دارند. به این معنا که می توان دریافت احتمالاً عرضه اولین اعضای این خانواده ژاپنی به سال 2018 میلادی موکول خواهد شد.

در هر صورت حضور نیکون به عنوان یکی از بزرگان صنعت دوربین های عکسبرداری جهان در بازار دیوایس های بدون آینه می تواند جذابیت هیجان انگیز رقابت در این عرصه را به شاخه جدیدی نیز اضافه کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • reza sadeghi
    reza sadeghi | ۲ مرداد ۱۳۹۶

    عده ای معتقدن موفقیت نیکون فقط برای دوربین های SLR اون هست . و ورود نیکون به بازار دوربین های دیگه یه اشتباه راهبردی برای این شرکته . همونطور که گزارش سالانه‌ی نیکون نشون از یه ضرر مالی عظیم رو میداد . اونم فقط به این خاطر که نیکون خودشو مشغول توسعه‌ی دوایس های جانبی مثل دوربین های 360 درجه کرده بود

  • ناصر
    ناصر | ۱۱ اسفند ۱۳۹۵

    دوربین فقط سونی

مطالب پیشنهادی