ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

«جنرال موبایل» تلفن همراهی دیگر مبتنی بر پلتفرم اندروید وان معرفی کرد

کمپاین ترکیه ای «جنرال موبایل» در کنگره جهانی موبایل بارسلون از یک تلفن همراه مبتنی بر اندروید وان گوگل رونمایی کرد که با نام «جی ام 6» یا «GM 6 Android One» شناخته می شود. ...

حسام الدین جعفری
نوشته شده توسط حسام الدین جعفری | ۱۱ اسفند ۱۳۹۵ | ۱۱:۴۵

کمپاین ترکیه ای «جنرال موبایل» در کنگره جهانی موبایل بارسلون از یک تلفن همراه مبتنی بر اندروید وان گوگل رونمایی کرد که با نام «جی ام 6» یا «GM 6 Android One» شناخته می شود.

اسمارت فون مورد اشاره بسیار شبیه به نسل پیشین خود یعنی «جی ام 5» بوده و همانند دیگر موبایل های پروژه اندروید وان گوگل دارای قیمتی اقتصادی است. «جی ام 6» با اندروید 7.0 نوقا به بازار عرضه خواهد شد و بروز رسانی های خود را مستقیماً از جانب گوگل دریافت خواهد کرد.

گفتنی است گجت معرفی شده از یک صفحه نمایش 5 اینچ 720p برخوردار بوده و چیپست مدیاتک MT6737T وظیفه پردازش اطلاعات را بر عهده دارد. در کنار آن حافظه رم 3 گیگابایتی برای مولتی تسکینگ هرچه بهتر و فضای ذخیره سازی 32 گیگابایتی در اختیار کاربر قرار خواهند گرفت.

دوربین 13 مگاپیکسلی اصلی در پشت و دوربین 8 مگاپیکسل مجهز به فلش LED برای ثبت تصاویر سلفی در نظر گرفته شده اند که با توجه به قرار گرفتن آن در زمره موبایل های اقتصادی، به نظر قابل قبول می رسند.

«جنرال موبایل» تلفن همراه جدید خود را به باتری 3000 میلی آمپر ساعتی مجهز کرده و حتی حسگر تشخیص اثر انگشت را نیز در دکمه هوم آن تعبیه کرده است.

لازم به ذکر است در حالی که قیمت و زمان عرضه «جی ام 6» مشخص نشده اما ایده پلتفرم اندروید وان بر پایه عرضه موبایل های ارزان قیمت در کشورهای در حال توسعه است که مسلماً اسمارت فون مورد اشاره نیز از این قاعده مستثنی نیست.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • mohamadreza
    mohamadreza | ۱۱ اسفند ۱۳۹۵

    منم برم موبایل بسازم :|

مطالب پیشنهادی