ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

بلک بری به روز رسانی مهمی برای پیام رسان BBM منتشر کرد

پیام رسان BBM بلک بری طی سال های فعالیت خود دستخوش تغییرات گوناگونی شده، اما شاید وسعت هیچ کدام از این تغییرات به اندازه آپدیت اخیر اپلیکیشن برای iOS و اندروید نبوده است. اعضای تیم ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۲ اسفند ۱۳۹۵ | ۱۷:۱۵

پیام رسان BBM بلک بری طی سال های فعالیت خود دستخوش تغییرات گوناگونی شده، اما شاید وسعت هیچ کدام از این تغییرات به اندازه آپدیت اخیر اپلیکیشن برای iOS و اندروید نبوده است.

اعضای تیم توسعه BBM پس از ماه ها تلاش، بالاخره نسخه جدید این پیام رسان را در اپ استور و گوگل پلی منتشر کردند که در آن تغییرات ظاهری و قابلیت های جدیدی را شاهد هستیم.

بیشترین تغییرات ظاهری BBM را در نسخه iOS می بینیم، که در آن آیکن های چت، مخاطبین، فیدها و دیسکاور از نو طراحی شده تا راحت تر از گذشته بتوانید در منوهای مختلف آن جابجا شوید. همچنین کانال های BBM از صفحه ناوبری اصلی حالا به بخش دیسکاور منتقل شده اند.

بلک بری در این نسخه API جدیدی برای چت بات ها اضافه کرده و حالا اطلاعات آماری بیشتری در اختیار شرکای خود قرار می دهد. ضمنا گزارش اسپم و قابلیت افزودن شماره تلفن به پروفایل هم از قابلیت های تازه آخرین نسخه پیام رسان BBM هستند.

در آخرین نسخه BBM تصویر پروفایل کاربر، PIN و دیگر تنظیمات شخصی همگی در منوی Me گردآوری شده اند تا دسترسی به آن ها راحت تر صورت بگیرد. یک ژست حرکتی جدید هم به شما اجازه می دهد تا با سوایپی ساده به چپ، پنجره های چت اضافی را پاک کنید.

همچنین بر خلاف نسخه قبلی BBM، کاربران حالا می توانند منوی دیسکاور را به شکل فهرست مرور کرده و به جای دیدن ستونی از آیکن ها، حالا به ترکیبی از گروه ها و چت های چند نفره از یک محل دسترسی داشته باشند. و در نهایت امکان تماشای تصاویر پروفایل به صورت تمام صفحه نیز برای کاربران نسخه اندروید BBM مهیا شده است.

برای دانلود جدیدترین نسخه BBM می توانید همین حالا به اپ استور و گوگل پلی مراجعه نمایید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی