ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

آکیلس هنوز برنامه ای برای پشتیبانی هدست ریفت از پلتفرم مک ندارد

سال گذشته، پالمر لاکی، یکی از موسسین کمپانی آکیلس با عباراتی جنجالی تایید کرد که هدست آکیلس ریفت به پشتیبانی از پلتفرم مک نخواهد پرداخت مگر اینکه اپل بالاخره «کامپیوتری مناسب عرضه کند.» حالا یکی ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۱۲ اسفند ۱۳۹۵ | ۱۶:۱۵

سال گذشته، پالمر لاکی، یکی از موسسین کمپانی آکیلس با عباراتی جنجالی تایید کرد که هدست آکیلس ریفت به پشتیبانی از پلتفرم مک نخواهد پرداخت مگر اینکه اپل بالاخره «کامپیوتری مناسب عرضه کند.»

حالا یکی دیگر از موسسین آکیلس، نیت میچل مجدداً به صحبت درباره برنامه کمپانی برای پشتیبانی از macOS پرداخته است. وی می گوید که آکیلس دائماً به دنبال راهی برای پشتیبانی از مک است اما به این زودی ها نباید منتظر تحقق آن بود. وی در ادامه افزوده که آکیلس می خواهد پشتیبانی از ریفت را به macOS بیاورد، اما چنین چیزی در نقشه راه شش ماه آتی کمپانی به چشم نمی خورد.

میچل در ادامه خاطر نشان کرده که شخصاً علاقه زیادی به پشتیبانی از macOS دارد، اما باید تصمیم گیری شود که کمپانی حاضر است چه میزان وقت و انرژی را صرف را سرمایه گذاری در این حوزه کند. با توجه به سخت افزار نسبتاً نامناسب کامپیوترهای مک برای پلتفرم واقعیت مجازی، سخنان وی بسیار منطقی به نظر می رسد و قطعاً برای ارائه تجربه ای غنی، آکیلس باید وقت و هزینه زیادی را به توسعه اختصاص دهد.

گفتنی است که تا به امروز هیچ یک از هدست های واقعیت مجازی پریمیوم پشتیبانی از macOS را آغاز نکرده اند. به عنوان مثال HTC Vive هم به صورت رسمی از مک پشتیبانی نمی کند؛ هرچند که اشخاص ثالث راه های گوناگونی برای اجرای اپلیکیشن ها روی این پلتفرم یافته اند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی