ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تصویر گلکسی سی 5 سامسونگ
تکنولوژی

انتشار تصویری تازه از گلکسی سی 5 در سه رنگ مختلف

گرچه گلکسی اس 8 آن موبایلی است که همگان انتظار معرفی اش را از طرف سامسونگ می کشند، اما این شرکت معرفی یک میان رده جدید از سری «سی» کهکشانی هایش را نیز در برنامه دارد. در ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۱۲ اسفند ۱۳۹۵ | ۱۵:۳۰

گرچه گلکسی اس 8 آن موبایلی است که همگان انتظار معرفی اش را از طرف سامسونگ می کشند، اما این شرکت معرفی یک میان رده جدید از سری «سی» کهکشانی هایش را نیز در برنامه دارد. در همین راستا به تازگی تصاویری واضح از موبایل معرفی نشده گلکسی سی 5 در فضای مجازی منتشر شده که آن را در سه رنگ مختلف به نمایش می گذارد.

طبق اعلام منتشر کننده این عکس ها در وبسایت چینی ویبو، شرکت سامسونگ گلکسی سی 5 را در این سه رنگ با نام های «طلایی شامپاینی»، «آبی» و «رُز گلد» روانه بازار خواهد کرد.

گرچه به نظر می رسد تصاویر مورد بحث مربوط به ماکت موبایل گلکسی سی 5 برای نمایش در فروشگاه های فیزیکی باشند، اما می توان با اطمینان زیادی در خصوص مشابهت محصول نهایی با این عکس ها اظهار نظر نمود.

بر طبق شنیده های قبلی میان رده تازه سامسونگ مجهز به نمایشگر ۵.۲ اینچی تمام اچ دی و چیپست اسنپدراگون ۶۲۵ خواهد بود. ظرفیت حافظه رم و حافظه داخلی این محصول نیز به ترتیب ۴ و ۶۴ گیگابایت اعلام شده است که دومی از طریق درگاه میکرو اس دی قابل افزایش است.

از دوربین اصلی ۱۶ مگابایتی و باتری ۳ هزار میلی آمپر ساعتی به عنوان دیگر مشخصات سخت افزاری گلکسی سی 5 یاد می شود. هنوز هیچ تاریخ مشخصی برای معرفی این موبایل اعلام نشده و از قیمت احتمالی آن نیز اطلاع موثقی در دست نیست.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی