ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

دادگاه تجدید نظر آمریکا اپل را از پرداخت جریمه نیم میلیارد دلاری معاف کرد

روز گذشته دادگاه تجدید نظر دولت فدرال آمریکا تصمیم گرفت که با اعلام نظر در مورد پرونده شکایت علیه اپل، به دعوای حقوقی دو ساله این کمپانی با یک شرکت فعال در صنعت تکنولوژی، بر ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۱۲ اسفند ۱۳۹۵ | ۱۵:۴۵

روز گذشته دادگاه تجدید نظر دولت فدرال آمریکا تصمیم گرفت که با اعلام نظر در مورد پرونده شکایت علیه اپل، به دعوای حقوقی دو ساله این کمپانی با یک شرکت فعال در صنعت تکنولوژی، بر سر نقض پتنت های ذخیره سازی داده خاتمه بدهد.

طبق رای اولیه ای که توسط دادگاهی در تگزاس صادر شد شرکت کالیفرنیایی دیگر مجبور نیست که مبلغی در حدود ۵۳۳ میلیون دلار را بابت خسارت به طرف شاکی پرداخت نماید.

البته باید اشاره کنیم که پرونده مذکور در ابتدای امر علیه جمعی از توسعه دهندگان گیم مطرح شده بود که در سال ۲۰۱۴ توانستند با شاکی یعنی Smartflash LLC به تفاهم برسند و پرونده را حل و فصل کنند. اما اپل در رابطه با اتهام این کمپانی مبنی بر استفاده از تکنولوژی پرداخت و مدیریت ذخیره سازی داده دفاعیات خود را در دادگاه مطرح کرد و پرونده شکایت تا دوسال در جریان ماند.

در فوریه سال ۲۰۱۵ یکی از قضات دادگاه تگزاس با صدور حکمی اپل را محکوم به پرداخت ۵۳۳ میلیون دلار خسارت به Smartflash LLC کرد که البته این مبلغ کمتر از رقم ۸۵۲ میلیون دلاری درخواستی از جانب شاکی بود.

روز گذشته اما، دادگاه تجدید نظر حکم نهایی خود در این باره را صادر کرد و با استناد به اسناد و مدارک موجود اتهامات وارده علیه اپل را رد کرد و با این رای، پرونده دو ساله شکایت علیه اپل را مختومه اعلام کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی