ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نمایشگر جدید فیلیپس با پشتیبانی از فری سینک ای ام دی
تکنولوژی

مانیتور جدید فیلیپس با پنل خمیده، عمق رنگ بالا و پشتیبانی از تکنولوژی فری سینک

یکی از توزیع کننده های اصلی محصولات کمپانی فیلیپس خبر داده که این شرکت به زودی نمایشگری جدیدی را با پنل خمیده، عمق رنگ بالا و پشتیبانی از تکنولوژی فری سینک شرکت ای ام دی ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۱۲ اسفند ۱۳۹۵ | ۱۴:۱۵

یکی از توزیع کننده های اصلی محصولات کمپانی فیلیپس خبر داده که این شرکت به زودی نمایشگری جدیدی را با پنل خمیده، عمق رنگ بالا و پشتیبانی از تکنولوژی فری سینک شرکت ای ام دی روانه بازار خواهد کرد.

این نمایشگر ۲۷ اینچی با شماره مدل «278E8QJAB» در ماه جاری میلادی و با قیمت ۳۰۰ دلاری در دسترس خریداران قرار می گیرد. طبق اعلام سازنده، شعاع قوس پنل این نمایشگر برابر با ۱۸۰۰ میلی متر خواهد بود. لازم به ذکر است که هرقدر عدد شعاع قوس کمتر باشد، نمایشگر از خمیدگی بیشتری برخوردار خواهد بود.

خمیدگی پنل نمایشگر باعث می شود دیدن تصاویر برای چشم انسان ساده تر شده و عمق تصویر بیشتری را ایجاد نماید. ضمن این که فناوری «Flicker-Free» اختصاصی فیلیپس باعث می شود تا در هنگام بازسازی تصویر هیچ گونه پرشی در آن ایجاد نشود. این امر کمک زیادی در جلوگیری از خستگی چشم کاربر می کند.

علاوه بر این، تکنولوژی بازسازی عمودی «Vertical Alignment» در این محصول نیز سبب می شود که نمایشگر جدید زاویه دید وسیع تری نسبت به رقبای خود داشته باشد.

همان طور که در جدول بالا مشاهده می شود، محصول جدید فیلیپس هر دو استاندارد sRGB و NTSC در زمینه تولید رنگ را به طور کامل پوشش می دهد. بهره مندی پنل نمایشگر این مانیتور از تکنولوژی IPS نیز به تولید طبیعی تر رنگ ها کمک شایانی می کند.

از دیگر ویژگی های بارز 278E8QJAB می توان به فناوری «SmartContrast» اشاره کرد که به واسطه آن در کسری از ثانیه میزان کنتراست و نور پس زمینه، متناسب با محتوای به نمایش درآمده تنظیم می شود.

آخرین قابلیت برجسته مانیتور مورد بحث پشتیبانی از تکنولوژی فری سینک شرکت ای ام دی است که آن را به گزینه ای ایدآل برای پی سی گیمرها بدل می سازد. به خصوص آن دسته از افرادی که درون کیس رایانه خود از کارت های گرافیکی سری رادئون این شرکت بهره می برند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی