ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

برند موتورولا توسط لنوو
تکنولوژی

کمپانی لنوو تصمیم به حفظ نام و برند موتورولا گرفت

سال قبل و پس از حدود دو سالی که از خریداری برند موتورولا توسط لنوو می گذشت، این شرکت چینی تصمیمی گرفت که هم سردرگمی کاربران را به دنبال داشت و هم سبب دلخوری هواداران ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۱۳ اسفند ۱۳۹۵ | ۱۲:۱۵

سال قبل و پس از حدود دو سالی که از خریداری برند موتورولا توسط لنوو می گذشت، این شرکت چینی تصمیمی گرفت که هم سردرگمی کاربران را به دنبال داشت و هم سبب دلخوری هواداران برند با سابقه موتورولا شد. بر طبق این تصمیم قرار بر این شد که موبایل های این برند با عنوان «Moto by Lenovo» راهی بازار شوند. اما بالاخره مقامات لنوو در تصمیم خود تجدید نظر کرده و به فکر احیای این برند محبوب افتاده اند.

در حال حاضر موبایل های محبوب سری «موتو زی» بدون نام و نشانی از موتورولا به تولید می رسند. اما مدیر ارشد موتورولا در مجموعه لنوو در مصاحبه ای تازه اعلام کرده است که آنها قصد دارند محدوده توزیع انواع موبایل از سری موتو را گسترش داده و محصولاتی چون «موتو زی»، «موتو زی فورس» و «موتو زی پلی» را در برخی نقاط دیگر و با نام و لوگوی موتورولا عرضه نمایند.

بر این اساس قرار است به تدریج برند موتورولا در نقاط مختلف دنیا احیا شود. در برخی کشورها موتورولا برندی کاملاً شناخته شده و محبوب است، در حالی که در برخی کشورها نام لنوو از شهرت بیشتری برخوردار است. بنابراین انتظار می رود استراتژی های کمپانی چینی در نقاط مختلف دنیا برای برندسازی موبایل های سری موتو متفاوت باشد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • MojtabaHere
    MojtabaHere | ۱۳ اسفند ۱۳۹۵

    کار درستی کرد!
    مایکروسافت هم یه زمانی تصمیم گرفت اسم نوکیا رو بکنه
    Nokia by Microsoft
    بعد کلا کردش مایکروسافت که اون بلا سر نوکیا و مایکروسافت اومد!

مطالب پیشنهادی