ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل پیکسل ۲ گوگل
تکنولوژی

گوگل برنامه ای برای تولید موبایل پیکسل ارزان قیمت ندارد

هنوز فاصله بسیاری تا تاریخ احتمالی عرضه نسل جدید تلفن هوشمند گوگل داریم، اما این مسئله سبب نمی شود که در مورد موبایل هایی که رهبر پلتفرم اندروید تولید می کند صحبت نکنیم. یکی از مهمترین ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۱۳ اسفند ۱۳۹۵ | ۱۳:۰۰

هنوز فاصله بسیاری تا تاریخ احتمالی عرضه نسل جدید تلفن هوشمند گوگل داریم، اما این مسئله سبب نمی شود که در مورد موبایل هایی که رهبر پلتفرم اندروید تولید می کند صحبت نکنیم. یکی از مهمترین گمانه زنی ها در خصوص پیکسل های بعدی مربوط به احتمال افزوده شدن یک نسخه ارزان قیمت به این خانواده است، مسئله ای که گوگل احتمال آن را منتفی می داند.

منابعی از درون کمپانی ساکن مانتین ویو مدعی شده اند که تمرکز تیم توسعه بر روی ارتقای کیفیت دوربین و قدرت چیپ مجتمع نسل بعد پیکسل ها قرار گرفته است، اما برخی دیگر از احتمال اضافه شدن یک موبایل اقتصادی به عنوان عضو سوم خانواده پیکسل سخن به میان آورده بودند.

حالا «ریک استرلو» (Rick Osterloh) به عنوان مدیر تیم سخت افزار گوگل در مصاحبه ای اعلام کرده است که «پیکسل ها همچنان رده بالا خواهند ماند». بنابراین نباید در آینده نزدیک انتظار عرضه موبایلی ارزان قیمت با برند گوگل را داشت. استرلو در ادامه صحبت هایش تصریح کرده که گوگل تولید موبایل های ارزان قیمت را برای دیگر سازندگان وا گذاشته است.

او همچنین در خصوص تاریخ احتمالی عرضه موبایل پیکسل ۲ گفت:

«در این صنعت یک ریتم سالانه وجود دارد و می توانید مطمئن باشید که ما از آن پیروی خواهیم کرد. گرچه نمی توانم تاریخ مشخصی را اعلام کنم، اما روی عرضه این موبایل در سال جاری حساب کنید.»

به طور قطع همگان به انتظار خواهند نشست تا ببینند گوگل برای نسل بعدی «تنها موبایلی که تجربه خالص اندروید را در اختیار کاربرانش قرار می دهد» چه تدارک دیده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • h s
    h s | ۱۳ اسفند ۱۳۹۵

    همونطور که اپل گوشی ارزون قیمت نداره گوگل هم نخواهد داشت

  • Pourya amirshekari
    Pourya amirshekari | ۱۳ اسفند ۱۳۹۵

    اگه اونا برنامه ای واسه تولیدش ندارن ما هم پول واسه خریدش نداریم پس بی حساب میشیم خخخخ

  • Rivekan
    Rivekan | ۱۳ اسفند ۱۳۹۵

    گوگل بره گم شه دلمون به نکسوس خوش بود ولی الان دیگه مسئله ای نیست، نوکیا گوشی با همه رنج قیمت و اندروید خالص می‌زنه دیگه نیاز به گوگل پول پرست نیست ?

مطالب پیشنهادی