ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

انتشار تصاویری از موبایل تازه HP که می تواند مدل جدید Elite x3 باشد

سال گذشته و طی کنگره جهانی موبایل 2016 بود که کمپانی HP از یک موبایل هوشمند مقاوم در برابر آب و مبتنی بر ویندوز 10 به نام Elite x3 رونمایی کرد؛ حالا به نظر می ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۱۳ اسفند ۱۳۹۵ | ۱۲:۳۰

سال گذشته و طی کنگره جهانی موبایل 2016 بود که کمپانی HP از یک موبایل هوشمند مقاوم در برابر آب و مبتنی بر ویندوز 10 به نام Elite x3 رونمایی کرد؛ حالا به نظر می رسد که این کمپانی قصد دارد مدل تازه موبایل سال گذشته اش را به زودی رونمایی کند.

خبرنگاران اخیراً متوجه نمایش موبایل Elite تازه ای در کنگره جهانی موبایل 2017 شده اند که پشت محفظه ای شیشه ای قرار گرفته است. یکی از سخنگویان HP می گوید این دستگاه، نشان دهنده ذهنیت کمپانی برای پلتفرم x3 است اما اطلاعات دیگری درباره موبایل هوشمند مورد اشاره در دسترس نیست. با این همه می توان حدس زد که بزودی باید منتظر ارائه جزییات بیشتر از سوی HP باشیم.

این موبایل معرفی نشده تفاوت چندانی با Elite x3 ندارد اما با نگاه به تصاویر، می توان به چند تفاوت کوچک پی برد. به عنوان مثال، این دستگاه حاشیه کمتری به دور نمایشگر دارد و دوربین جلوی آن به سمت چپ پنل جلویی منتقل شده است. علاوه بر این، دستگاه جدید برخلاف Elite x3 ابتدایی، از دکمه های مخصوص اسپیکر بهره مند نیست. و در نهایت ویندوز 10 روی موبایل اجرا می شود.

از آن جایی که Elite x3 سال گذشته به همراه نمایشگری با رزولوشن Quad HD، چیپست اسنپدراگون 820 و 4 گیگابایت حافظه رم به دست مشتریان رسید، انتظار می رود که موبایل تازه هم در نقش پرچمداری قدرتمند ظاهر شود. اما فعلاً باید منتظر باقی ماند تا HP نسبت به انتشار اطلاعات رسمی تمایل نشان دهد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی