ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

جایزه «بهترین تلفن جدید MWC 2017» به اکسپریا XZ Premium سونی رسید

شاید کمی غیر منتظره به نظر برسد، اما کمپانی سونی توانست ارزشمندترین جایزه کنگره جهانی موبایل در سال ۲۰۱۷ را از آن خود کند. انجمن بین المللی اپراتورهای موبایل (GSMA) جایزه امسال بهترین تلفن هوشمند ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۱۳ اسفند ۱۳۹۵ | ۱۰:۰۰

شاید کمی غیر منتظره به نظر برسد، اما کمپانی سونی توانست ارزشمندترین جایزه کنگره جهانی موبایل در سال ۲۰۱۷ را از آن خود کند. انجمن بین المللی اپراتورهای موبایل (GSMA) جایزه امسال بهترین تلفن هوشمند تازه معرفی شده در کنگره جهانی موبایل را به اکسپریا XZ پریمیوم داد.

با آن که این موبایل از لحاظ طراحی تفاوت چندان با نسل قبل خود ندارد و حتی برخی قابلیت های آن در نقاطی از دنیا غیرفعال خواهد بود، اما در عین حال اکسپریا XZ پریمیوم تنها موبایل پرچمدار در MWC 2017 بود که با نمایشگر 4K خود از چیپست جدید اسنپدراگون ۸۳۵ بهره می برد.

البته این مسئله محدودیت هایی را نیز برای پرچمدار قدرتمند سونی به دنبال خواهد داشت. مثل این که برای عرضه جهانی این موبایل هوشمند می بایست تا اواخر بهار به انتظار نشست، چرا که سامسونگ تا ماه آوریل انحصار بهره گیری از جدیدترین چیپست تولیدی کوالکام را در اختیار خواهد داشت.

لازم به ذکر است که انجمن GSMA علاوه بر جایزه بهترین موبایل جدید، جایزه بهترین موبایل سال ۲۰۱۶ خود را به گلکسی اس 7 اج سامسونگ اعطا کرد. این انجمن سال گذشته نیز موبایل گلکسی اس 6 اج را شایسته دریافت این جایزه دانسته بود. آیا در MWC 2018 شاهد انتخاب گلکسی اس 8 به عنوان بهترین موبایل ۲۰۱۷ خواهیم بود؟

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (78 مورد)
  • روزبه
    روزبه | ۱۹ اسفند ۱۳۹۵

    و باز هم کودکی مثل mmsh89

  • M.javad
    M.javad | ۱۵ اسفند ۱۳۹۵

    خیلی دوسش دارم خوبه اما من الجی G6 رو ترجیح میدم (اگه G6 اسنپدراگون 835 داشت که دیگه عالی میشد)

  • Reza_Lamei
    Reza_Lamei | ۱۴ اسفند ۱۳۹۵

    مشکل سونی اینه که نمی دونم چرا نمی خواد به نیازای بازار پاسخ بده همش می خواد سرشو بندازه پایین و کار خودشو بکنه. کمپانی که می تونه میان رده بدون حاشیه بده حتما می تونه پرچمدار بدون حاشیه هم بده ولی نمیده؟؟ دوربین زده با توانایی اسلاموشن خارق العاده ولی هنوز با f2.0 چرا؟ بهترین اسلاموشن رو بگیری ولی عکاسی تو نور کم خیلی مهم تره الان s7 یه جوری تو شب عکس میگره بعضا DSLR ها هم اونجوری نمی گیرن یا تو XZs بازم نمایشگر FullHD گذاشته در حالی که همه دارن 2K کار می کنن. من پارسال دوس داشتم سونی بخرم ولی انقدر بد کار کرد که منصرف شدم و S7 گرفتم الانم راضیم

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی