ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اپل در سکوت خبری، مدل 32 گیگابایتی آیفون 6 را روانه بازارهای آسیایی کرد

اپل در اقدامی کم سابقه، آیفون 6 که در سال 2014 معرفی شد را با ظرفیت جدید 32 گیگابایتی و به رنگ طلایی عرضه کرده، در حالی که این دستگاه در زمان معرفی فقط با ...

حمید مقدسی
نوشته شده توسط حمید مقدسی | ۱۴ اسفند ۱۳۹۵ | ۱۲:۴۵

اپل در اقدامی کم سابقه، آیفون 6 که در سال 2014 معرفی شد را با ظرفیت جدید 32 گیگابایتی و به رنگ طلایی عرضه کرده، در حالی که این دستگاه در زمان معرفی فقط با ظرفیت های 16، 64 و 128 گیگابایتی موجود بود.

آیفون 6 جدید توسط برخی از اپراتورهای آسیایی و به عنوان محصولی ارزان قیمت به فروش می رسد و در فروشگاه های اصلی اپل عرضه نخواهد شد. این دستگاه از هفته قبل در سکوت خبری در کشور چین به فروش می رسیده و «تایوان موبایل» نیز از عرضه این مدل در تاریخ 10 مارس (جمعه بیستم اسفند) خبر می دهد.

گفتنیست این تلفن همراه چه به صورت آنلاین و چه در فروشگاه های فیزیکی توسط اپل به فروش نمی رسد، و همچنان آیفون SE به عنوان گزینه ارزان قیمت پیش روی خریداران این کمپانی خواهد بود.

علی رغم سکوت اپل، «تایوان موبایل» تبلیغات گسترده ای را روی این آیفون «جدید» به عنوان گزینه ای سفارشی و محدود انجام داده و آن را ارزان ترین آیفون موجود در شبکه خودش معرفی می کند، ضمن اینکه کاربران این اپراتور با خرید طرح 30 ماهه و پرداخت 45 دلار ماهیانه، آیفون 6 جدید را به رایگان دریافت خواهند کرد.

گفتنیست در حال حاضر، آیفون 6 را می توان به قیمت 300 الی 400 دلار در آمریکا خریداری کرد، اما از آنجا که گزینه 32 گیگابایتی در آنجا وجود ندارد، مقایسه قیمت آنها نیز ممکن نیست.

هنوز نمی دانیم آیا این محصول فقط به این اپراتور تایوانی و یکی از اپراتورهای آنلاین چین اختصاص دارد یا در دیگر مناطق نیز به صورت محدود عرضه می شود، اما با توجه به سکوت اپل در این زمینه، احتمال ورود آیفون 6 طلایی 32 گیگابایتی به دیگر کشورها بسیار ضعیف به نظر می رسد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی