ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

کسب و کار

با عاداتی آشنا شوید که شما را به انسانی موفق تبدیل می کنند

انسان ذاتا به دنبال کمال می گردد و هر کاری که لازم باشد برای پیشرفت می کند. از طرفی عادات زیادی در موفقیت یک فرد موثر است اما خوب است عادات کلیدی افراد موفق را ...

لیلا حیدری
نوشته شده توسط لیلا حیدری | ۱۴ اسفند ۱۳۹۵ | ۱۳:۰۰

انسان ذاتا به دنبال کمال می گردد و هر کاری که لازم باشد برای پیشرفت می کند. از طرفی عادات زیادی در موفقیت یک فرد موثر است اما خوب است عادات کلیدی افراد موفق را در خود ایجاد کنید تا بتوانید زودتر به موفقیت برسید. در ادامه برخی از این موارد را برای شما برخواهیم شمرد:

  • خاطرات تان را بنویسید

به هنگام شب، خاطرات تان را بنویسید. خاطره نوشتن باید کوتاه، شیرین و هدفمند باشد. در این صورت باعث می شود ذهن تان از روزی که گذشت خالی شده، کارهایی که کرده اید ثبت شود و با نوشتن در ذهن تان نیز حک شود.

  • لیست وظیفه بنویسید

لیستی از کارهایی که باید روزانه انجام دهید را یادداشت کنید. به مرور زمان آن کارها جزء عادت شما شده و به طور خودکار انجام شان خواهید داد. از طرفی دیگر خط زدن کارها حس خوبی به شما می دهد که بهره وری تان را نیز بالا می برد.

  • هدفگذاری کنید

زندگی بدون هدف، پوچ است. برای خود اهدافی تعیین و برای رسیدن به آنها تلاش کنید. آیا همیشه دوست داشتید رمان بنویسید؟ خب این هدف امسال شماست. علاوه بر نوشتن هدف، باید نحوه ی رسیدن به آن را نیز بنویسید. سابق بر این در دیجیاتو مطالب مفیدی با جزئیات کامل نوشته شده که می تواند راه درست هدفگذاری را به شما آموزش دهد.

  • مهلت های زمانی قرار دهید

مهلت های زمانی باعث می شوند شما به جلو هل داده شوید. هدف تان هر چه باشد باید سریع برای رسیدن به آن اقدام کنید. برخی برای پایبندی به مهلت های زمانی باید به دوستان شان بگویند. اگر شما نیز چنین هستید این کار را بکنید تا کارهای تان را به تعویق نیاندازید.

  • همیشه به دنبال یادگیری باشید

سن در یادگیری مهم نیست. ذهن تا زمانی جوان است که بتواند درس های جدیدی یاد بگیرد. مهارت های جدیدی یاد بگیرید، حداقل یک کتاب در ماه بخوانید. یقینا با خواندن کتاب به مواردی برمی خورید که در آینده به دردتان خواهد خورد و از آن متعجب خواهید شد.

  • مدیتیشن کنید

با مدیتیشن ذهن تان را از همه چیز خالی کنید. تحقیقات نشان داده 15-10 دقیقه مدیتیشن روزانه در بهبود هوش، سلامت جسم، خلاقیت و انعطاف ذهن اثر شگرفی می گذارد.

  • به خود جایزه دهید

هر بار که کار مهمی را انجام می دهید به خود جایزه دهید. جایزه ای که می دهید باید هم ارز با کاری که می کنید باشد. مثلا برای گرفتن ترفیع در کارتان باید به خود یک تعطیلات حسابی جایزه دهید.

دیجیاتو امیدوار است که با به کار گرفتن این عادات در زندگی تان تغییر های سازنده ای ایجاد کنید و موفق تر از قبل شوید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی