ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تصاویری جدید از شیائومی ردمی ۴
تکنولوژی

مجموعه جدید گجت های شیائومی معرفی شد؛ از روتر حرفه ای تا واکی تاکی

بامداد امروز کمپانی خوش نام شیائومی که حصار فعالیتش در دنیای تکنولوژی را خیلی فراتر از دیوایس های عام مانند موبایل و تبلت برده است، از مجموعه گجت های جدیدی پرده برداشت. این محصولات تازه ...

حسین آدینه
نوشته شده توسط حسین آدینه | ۱۴ اسفند ۱۳۹۵ | ۱۶:۱۵

بامداد امروز کمپانی خوش نام شیائومی که حصار فعالیتش در دنیای تکنولوژی را خیلی فراتر از دیوایس های عام مانند موبایل و تبلت برده است، از مجموعه گجت های جدیدی پرده برداشت.

این محصولات تازه که به مرور طی روزهای آینده به خانواده گجت های Mi ملحق می شوند، انواعی از لوازم کاربردی زندگی روزمره خانگی و اداری هستند که با قیمت های بسیار مناسبی معرفی گردیده اند.

این لاین آپ جدید شامل ضبط کننده ویدیوی اتومبیل، ترازوی هوشمند، دوربین هوشمند، دو نوع روتر و مودم حرفه ای و یک واکی تاکی هستند که ابتدا در کشور چین و سپس به صورت بین المللی عرضه می شوند.

ضبط کننده ویدیوی اتومبیل شیائومی در واقع دوربینی برای قرارگیری روی داشبورد خودرو است که به سنسورهای IMX323 سونی با وسعت دید 160 درجه مجهز بوده و تنها 59 دلار قیمت دارد.

Mi Smart Scale شیائومی هم دستگاهی است که 10 نوع از داده های بیومتریک انسان، مانند وزن، چربی، حجم عضله ها و غیره را خوانده و 29 دلار قیمت گذاری شده است.

دوربین هوشمند جدید چینی ها در شمار وبکم های کوچک قرار گرفته و 29 دلار قیمت دارد؛ انواع مودم ها نیز که پیش تر نمونه اولیه آنها را در نمایشگاه CES 2017 دیده بودیم، از تمامی استانداردهای وای-فای پشتیبانی کرده و برای تهیه آنها می بایست 188 و 72 دلار هزینه کرد.

واکی تاکی اختصاصی خانواده Mi نیز فقط 36 دلار قیمت دارد و همراه با سایر گجت های شیائومی طی یکی دو روز آینده روانه بازار خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • Amir_Safari
    Amir_Safari | ۱۵ اسفند ۱۳۹۵

    شیائومی خیلی خوب روی اعتبار برندش کار کرده،البته به غیر از سال های اول که لقب کپی کار بش داده بودن.الان برند شیائومی برای من معنی کیفیت و امکانات زیاد در عین قیمت کم رو میده.

  • مسعود
    مسعود | ۱۵ اسفند ۱۳۹۵

    پس از مدتها به جای اپل این شرکت رو انتخاب کردم

  • Sam Paeez
    Sam Paeez | ۱۴ اسفند ۱۳۹۵

    عملکرد این استارتاپ خیلی خوب بوده
    تو بیشتر زمینه ها، بصرفه و کارآمد.

مطالب پیشنهادی