ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

فیسبوک با قابلیت جدید City Guides برنامه ریزی سفر را ساده تر می کند

فیسبوک قابلیت جدیدی به نام «راهنمای شهری» را در اپلیکیشن موبایل خود به صورت آزمایشی اجرا کرده که به سبک وب سایت معروف TripAdvisor، پیشنهاداتی را برای سفر به کاربران ارائه می دهد. همچون همیشه، ...

حمید مقدسی
نوشته شده توسط حمید مقدسی | ۱۵ اسفند ۱۳۹۵ | ۱۴:۰۰

فیسبوک قابلیت جدیدی به نام «راهنمای شهری» را در اپلیکیشن موبایل خود به صورت آزمایشی اجرا کرده که به سبک وب سایت معروف TripAdvisor، پیشنهاداتی را برای سفر به کاربران ارائه می دهد.

همچون همیشه، این ویژگی نیز از زبانه more قابل دسترسی خواهد بود. در اینجا مناطق و مکان های دیدنی (مانند رستوران ها، کافه ها، جاذبه های طبیعی و توریستی) بر اساس صفحات اصلی شهرها و موقعیت های نشان شده توسط دوستان به شما نشان داده می شود، و می توانید مکان های مورد علاقه خود را در فهرستی خاص ذخیره کنید.

بخش پیشنهادات به چند دسته تقسیم شده. در قسمت بالا، مکان هایی که دوستانتان در آنجا حضور یافته اند را می بینید. پایین تر از آن مکان های پیشنهادی توسط ساکنین محلی نمایش داده می شود، و سپس در قسمت انتهایی، جاذبه های تفریحی و توریستی مطرح آن منطقه به نمایش در می آید.

با انتخاب هر گزینه از قسمت پیشنهادات، صفحه فیسبوک رسمی آن باز شده و به موقعیت مکانی روی نقشه، اطلاعات تماس، تصاویر، نظرات و غیره نیز دسترسی خواهید داشت. در صورت نیاز می توانید از فیلد جستجو در بالای صفحه، مناطق و شهرهای موردنظرتان را بیابید.

گفتنیست این قابلیت چند هفته وقتیست که به صورت آزمایشی در حال اجراست و به مرور در اختیار کاربران بیشتری قرار می گیرد، اما هنوز مشخص نیست که چه زمانی شاهد عرضه نهایی و کامل آن برای تمامی کاربران اپلیکیشن موبایل فیسبوک خواهیم بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی