ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مکالمه تلفنی و ارتباط صوتی؛ قابلیت های جدید الکسا در محصولات بعدی آمازون

در حال حاضر دستیار صوتی هوشمند الکسا به محبوبیت فراوانی میان کاربران دست یافته و همین عامل سبب شده تا شرکت معتبری چون موتورولا از اسپیکر مبتنی بر الکسا رونمایی کند و در آینده نیز ...

حسام الدین جعفری
نوشته شده توسط حسام الدین جعفری | ۱۵ اسفند ۱۳۹۵ | ۱۶:۱۵

در حال حاضر دستیار صوتی هوشمند الکسا به محبوبیت فراوانی میان کاربران دست یافته و همین عامل سبب شده تا شرکت معتبری چون موتورولا از اسپیکر مبتنی بر الکسا رونمایی کند و در آینده نیز به صورت پیش فرض از اپلیکیشن آن روی موبایل های خود بهره ببرد. همچنین پیشتر هواوی اعلام کرده بود که پرچمدارش را با نرم افزار دستیار صوتی هوشمند آمازون به بازار آمریکا عرضه می کند.

حال گزارشی منتشر شده که نشان می دهد آمازون با وجود کسب موفقیت های فراوان توسط الکسا هنوز به راه خود ادامه داده و قصد دارد کارایی دستیار صوتی هوشمند خود را بیش از گذشته گسترش دهد.

بر همین اساس عنوان شده که آمازون تا آخر سال جاری میلادی حداقل یک دستگاه مبتنی بر الکسا با قابلیت برقراری تماس را رونمایی خواهد کرد. علاوه بر آن در شایعات صحبت از ویژگی جدیدی است که به کاربران امکان مکالمه با یکدیگر را از طریق سیستم مخابره درون ساختمانی می دهد.

گفتنی است بنابر شایعات، آمازون هم اکنون در حال بررسی کارکرد نسخه آزمایشی گجت جدید خود با قابلیت برقراری تماس است.

لازم به ذکر است گجت های اکو و اکو دات، دو محصول آمازون مبتنی بر دستیار صوتی هوشمند الکسا بوده که فروش بسیاری بالایی را در بازار آمریکا تجربه کرده اند. قابلیت برقراری تماس و سیستم مخابره درون ساختمانی می توانند از جمله ویژگی هایی باشند که درخواست برای محصولات مبتنی بر الکسا را تا چند سال آینده همچنان بالا نگه دارند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی