ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تعداد مشترکان اینترنت موبایل باندپهن ایران از مرز 40 میلیون کاربر عبور کرد

در حالی که روز گذشته مرحله نخست طرح تفکیک ترافیک و شبکه ملی اطلاعات راه اندازی شد، معاون وزیر ارتباطات از افزایش شمار مشترکان موبایل باندپهن و کاهش نرخ مهاجرت نخبگان خبر می دهد. به ...

حسین آدینه
نوشته شده توسط حسین آدینه | ۱۶ اسفند ۱۳۹۵ | ۱۲:۱۵

در حالی که روز گذشته مرحله نخست طرح تفکیک ترافیک و شبکه ملی اطلاعات راه اندازی شد، معاون وزیر ارتباطات از افزایش شمار مشترکان موبایل باندپهن و کاهش نرخ مهاجرت نخبگان خبر می دهد.

به گزارش خبرگزاری مهر، «محمد جواد آذری جهرمی» مهم ترین استراتژی دولت برای توسعه زیرساخت های ارتباطی مانند راه اندازی شبکه ملی اطلاعات را زمینه ای برای ایجاد اشتغال و سرمایه گذاری ملی و رونق کسب و کارهای موفق می داند.

وی با اشاره به اهمیت بهره مندی از خدمات داخلی مانند موتور جستجوی بومی و ایمیل ملی مبتنی بر زیرساخت های ارتباطی کشور مدعی است تاکنون بالغ بر 130 هزار شغل در حوزه فناوری اطلاعات ایجاد شده و پیش بینی می شود سالانه 100 هزار شغل دیگر نیز شکل گیرد.

مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت اضافه می کند در حال حاضر با ایجاد گسترده شغل در بخش مورد بحث، بخش عمده ای از نیاز مهاجرت نخبگان کشور مرتفع شده و از طرفی تعداد جوانان آماده ورود به بازار کار در حال افزایش است.

جهرمی با اشاره به سرمایه گذاری های کلان در حوزه توسعه سطح دسترسی اینترنت کشور می گوید از 300 هزار مشترک اینترنت موبایل در سال 92 به بیش از 40 میلیون مشترک موبایل باندپهن رسیده ایم.

گفتنی است بر اساس تایید وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، بیش از 12 هزار میلیارد تومان توسط بخش خصوصی و 5 هزار میلیارد تومان توسط دولت در بخش زیرساخت هزینه شده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • mehdy_bdb
    mehdy_bdb | ۱۷ اسفند ۱۳۹۵

    از 300 هزار نفر به 40 میلیون. تو 2 سال
    چه خبره

  • BroGram
    BroGram | ۱۶ اسفند ۱۳۹۵

    خدماتشون نسبت به درآمد اکثر مردم گرونه! از کیفیتش خوبه (در تهران) بقیه رو نمی دونم

مطالب پیشنهادی