ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

دبیر شورای عالی فضای مجازی: پیام رسان ها ملزم به دریافت مجوز نیستند

دبیر شورای عالی فضای مجازی در صحبت های اخیر خود به وضعیت پیام رسان های داخلی و خارجی اشاره کرده و می گوید این شورا، هیچ پیام رسانی را ملزم به دریافت مجوز نکرده است. ابوالحسن ...

حمید مقدسی
نوشته شده توسط حمید مقدسی | ۱۶ اسفند ۱۳۹۵ | ۱۵:۴۵

دبیر شورای عالی فضای مجازی در صحبت های اخیر خود به وضعیت پیام رسان های داخلی و خارجی اشاره کرده و می گوید این شورا، هیچ پیام رسانی را ملزم به دریافت مجوز نکرده است.

ابوالحسن فیروزآبادی اظهار داشت اگر پیام رسان های داخلی برای دریافت مجوز اقدام کنند، تسهیلات و امتیازاتی برای آنها در نظر گرفته خواهد شد و مورد تشویق و حمایت قرار خواهند گرفت، اما هیچ پیام رسانی مجبور نیست که مجوز دریافت کند.

وی همچنین در مورد پیام رسان های خارجی افزود:

پیام رسان های خارجی هم اگر نسبت به اخذ مجوز اقدام کنند، ادامه فعالیتشان را تضمین خواهیم کرد و اگر شرایط ما در کشور را بپذیرند، ادامه فعالیتشان میسر خواهد بود. در این صورت تا زمانی که پیام رسان های خارجی مخل مسائل اخلاقی یا امنیتی در کشور نباشند، می توانند به فعالیتشان ادامه دهند.

فیروزآبادی همچنین از کسب و کارهای فضای مجازی حمایت کرده و از رفع موانع پیش روی آنها سخن گفت. به عقیده او شرکت های کارآفرین در این حوزه بسیار پرکار هستند و نقش بسزایی در اشتغال فارغ التحصیلان دانشگاهی داشته اند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • arash rashidzadeh
    arash rashidzadeh | ۱۶ اسفند ۱۳۹۵

    خوب معلومه که نیاز به مجوز ندارن چون شمما از خداتونه مردم رو بکشونین به یه پیام رسان داخلی برای همین میخوانن بستر هر چه بیشتر راحت کنید برای استارتاپ های پیام رسان ها تا بتونید از مردم جاسوسی کنید البته همین الان هم دارین از مردم جاسوسی میکنید با این مارکت های داخلی مثل بازار و اپ های غیر رسمی پیام رسان های مثل تلگرام و واتس اپ و غیره کاربر بدبخت نمیدونهوقتی داره از این اپ ها استفاده میکنه حساب کاربریش که هیچ کل اطلاعاتی که داره رد و بدل میکه و حتی کل محتوای داخلش گوشیش و غیره رو دارن ممیدزدن و ازش جاسوسی میکنن خیلی احمقانه است که فکر کنیم این کار رو نمیکنن امروزه اطلاعات یعنی قدرت

مطالب پیشنهادی