ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

آمار فروش هفتگی بازی های بریتانیا؛ زلدا از پس انحصاری تازه پلی استیشن 4 بر نیامد

بنابر آمار تازه فروش فیزیکی بازی های بریتانیا، بازی Horizon: Zero Dawn (نگاه نخست دیجیاتو) توانست گوی رقابت را از بازی تحسین شده The Legend of Zelda: Breath of the Wild برای پلتفرم سوییچ ربوده ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۱۶ اسفند ۱۳۹۵ | ۱۴:۴۰

بنابر آمار تازه فروش فیزیکی بازی های بریتانیا، بازی Horizon: Zero Dawn (نگاه نخست دیجیاتو) توانست گوی رقابت را از بازی تحسین شده The Legend of Zelda: Breath of the Wild برای پلتفرم سوییچ ربوده و در صدر جدول هفته اخیر قرار گیرد.

با این همه، آخرین نسخه از فرنچایز زلدا -که روی پلتفرم نسل قبلی Wii U نیز عرضه شده- توانست به دومین بازی پرفروش هفته تبدیل شود و به گفته Chart-Track، بیش از 80 درصد از این آمار فروش، متعلق به نسخه سوییچ بازی بوده است.

Grand Theft Auto V مثل همیشه از سقوط سر باز می زند و یک رده بالاتر از بازی دیگر نینتندو سوییچ، یعنی 1-2-Switch در رده سوم قرار گرفته است. در همین حین، یوبیسافت همچنان بازه زمانی خوبی را پشت می گذارد و بازی قرون وسطایی For Honor بعد از قرارگیری در جایگاه نخست برای دو هفته پیاپی، به رده پنجم رسیده است. فیفا 17 در رده ششم و یکی دیگر از انحصاری های سوییچ، یعنی Super Bomberman R در رده هفتم به چشم می خورند.

جایگاه های باقی مانده در چارت هفتگی فروش بازی های بریتانیا، توسط سه بازی راکت لیگ، اسنایپر الیت 4 و بتلفیلد 1 اشغال شده و Call of Duty: Infinite Warfare برای اولین بار از زمان عرضه در ماه نوامبر، مجبور به ترک لیست 10 بازی برتر شد.

اگرچه هورایزن: زیرو داون توانسته صدر جدول را از آن خود کند، سه عنوان لانچ اصلی کنسول هیبریدی نینتندو در میان 10 بازی پرفروش هفته قرار دارند و همین موضوع می تواند برای نینتندو، نوید بخش موفقیت ابتدایی سوییچ و اقبال عمومی آن باشد. لیست کامل بازی های پر فروش هفته اخیر بریتانیا به شرح زیر است.

  1. Horizon Zero Dawn
  2. The Legend of Zelda: Breath of the Wild
  3. Grand Theft Auto V
  4. 1-2-Switch
  5. For Honor
  6. FIFA 17
  7. Super Bomberman R
  8. Rocket League
  9. Sniper Elite 4
  10. Battlefield 1
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • محمد علی ریگی
    محمد علی ریگی | ۱۷ اسفند ۱۳۹۵

    GTA v

مطالب پیشنهادی