ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

آژانس خبری Nikkei: آیفون 8 به نمایشگر اولد 5.8 اینچی مجهز خواهد بود

آژانس خبری ژاپنی Nikkei در گزارشات پیشین عنوان کرده بود که آیفون 8 به عنوان نسخه ای ویژه به مناسبت دهمین سالگرد تولید آیفون رونمایی خواهد شد و از یک نمایشگر 5 اینچی اولد بهره ...

حسام الدین جعفری
نوشته شده توسط حسام الدین جعفری | ۱۶ اسفند ۱۳۹۵ | ۱۰:۰۰

آژانس خبری ژاپنی Nikkei در گزارشات پیشین عنوان کرده بود که آیفون 8 به عنوان نسخه ای ویژه به مناسبت دهمین سالگرد تولید آیفون رونمایی خواهد شد و از یک نمایشگر 5 اینچی اولد بهره می برد. اما اخیراً نهاد مورد اشاره بیان کرده که آیفون 8 بزرگترین صفحه نمایش را در بین موبایل های سال 2017 اپل داراست.

Nikkei در اظهار نظر جدید خود اذعان داشته که آیفون 8 از یک نمایشگر 5.8 اینچی اولد برخوردار بوده و علاوه بر آن یک آیفون 7s با صفحه نمایش 4.7 اینچی و یک آیفون 7s پلاس 5.5 اینچی نیز معرفی خواهند شد. طبق اعلام آژانس خبری ژاپنی، دو مدل 7s و 7s پلاس مجهز به نمایشگر LCD هستند.

گفتنی است طبق آخرین شایعات، رقم 5.8 اینچ برای نمایشگر آیفون 8 ممکن است کمی گمراه کننده باشد بدین دلیل که تنها 5.1 تا 5.15 اینچ از آن به عنوان نمایشگر فعال عمل می کند و بقیه قسمت های پنل جلویی دستگاه به عنوان «سطح کاربردی» شناخته شده که مثلاً در آن دکمه هوم با یک نمونه مجازی جایگزین شده است.

لازم به ذکر است قابلیت های یاد شده به اپل امکان ساخت صفحه نمایش بدون حاشیه را می دهد. از طرف دیگر «مینگ-چی کو» تحلیلگر مؤسسه KGI بیان کرده که آیفون 8 به یک دوربین سلفی انقلابی با قابلیت ثبت تصاویر سه بعدی مجهز بوده و علاوه بر آن امکان تشخیص چهره برای باز کردن قفل گوشی را فراهم می کند. از این رو دیگر نیازی به فراهم کردن اسکنر اثر انگشت Touch ID در آیفون 8 نخواهد بود.

ناگفته نماند طبق ادعای Nikkei استفاده اپل از نمایشگر بزرگتر به افزایش میانگین قیمت آیفون منجر خواهد شد و قیمت آن را از 700 دلار به رقم حدودی 1000 دلار می رساند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی