ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

انتشار اولین تصاویر زنده از نسخه سفید رنگ گلکسی اس 8 سامسونگ

در حالی که کمتر از سه هفته تا رونمایی رسمی گلکسی اس 8 سامسونگ فاصله داریم، تقریباً هر روز با افشای اطلاعات یا تصاویری جدید از پرچمدار جدید کره ای ها روبرو می شویمو عملاً ...

حسین آدینه
نوشته شده توسط حسین آدینه | ۱۶ اسفند ۱۳۹۵ | ۱۶:۴۰

در حالی که کمتر از سه هفته تا رونمایی رسمی گلکسی اس 8 سامسونگ فاصله داریم، تقریباً هر روز با افشای اطلاعات یا تصاویری جدید از پرچمدار جدید کره ای ها روبرو می شویمو عملاً هیچ ناگفته ای باقی نمانده است.

بعد از آنکه در نخستین ساعات امروز ویدیو و سه تصویر جدید از نسخه مشکی رنگ این موبایل را مشاهده کردیم، نوبت برای نگاهی مختصر به مدل سفید رنگ گلکسی اس 8 رسیده است.

این دو تصویر جدید که توسط یکی از منابع هندی فاش شده، به خوبی حاشیه ناچیز دور نمایشگر را نمایش می دهد، هرچند که تعدد نقاط مشکی رنگ دوربین و انواع سنسورهای مختلف در ناحیه بالای صفحه نمایش، جالب به نظر نمی رسد.

نکته جالب توجه یکی از تصویرهای مشاهده شده اندازه گیری طول موبایل توسط یک خط کش است که البته نتایج آن (تاکنون) منتشر نشده و فعلاً باید برای آشنایی با ابعاد دقیق پرچمدار جدید سامسونگ منتظر بمانیم.

ولی در هر صورت این امر تاکیدی بر قد بلند و کشیده گلکسی اس 8 با نمایشگری بزرگ و نسبت 18:9 است؛ مسئله ای که حضور واضح دکمه های ناوبری اندروید به صورت مجازی را منجر گردیده.

گفتنی است گلکسی اس 8 سامسونگ نهم فروردین ماه سال آتی در جریان رویدادی اختصاصی رونمایی شده و احتمالاً اوایل اردیبهشت ماه به بازار عرضه می شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (15 مورد)
  • maziar.ka
    maziar.ka | ۱۷ اسفند ۱۳۹۵

    سفیدش یکم مثل گوشی کار کرده بالاش ادم فکر میکنه سوراخ سوراخه یاد htc افتادم

  • خستم , مثل نوکیا
    خستم , مثل نوکیا | ۱۷ اسفند ۱۳۹۵

    گوشی دوست میدارم

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی