ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

دارلینگ؛ نخستین موبایل مجهز به دوربین 360 درجه

هرساله هزاران تلفن همراه با قابلیت های و طراحی های مشابه به بازار عرضه می شوند اما هر از گاهی نیز یک موبایل از ناکجاآباد با ایده عالی و طراحی منحصر بفرد معرفی می شود. ...

حسام الدین جعفری
نوشته شده توسط حسام الدین جعفری | ۱۶ اسفند ۱۳۹۵ | ۱۰:۳۰

هرساله هزاران تلفن همراه با قابلیت های و طراحی های مشابه به بازار عرضه می شوند اما هر از گاهی نیز یک موبایل از ناکجاآباد با ایده عالی و طراحی منحصر بفرد معرفی می شود. اسمارت فون «دارلینگ» (Darling) کمپانی «پروترولی» (ProTruly) نیز یکی از این نمونه هاست.

موبایل «دارلینگ» به نظر نخستین تلفن همراه مجهز به دوربین 360 درجه داخلی است که به کاربر امکان عکسبرداری و فیلمبردای در تمامی جهات و در آن واحد و احتمالاً آپلود آن روی سایت هایی نظیر یوتوب و فیسبوک را خواهد داد.

اگر کنجکاو هستید که چرا «دارلینگ» اولین اسمارت فون مجهز به دوربین 360 درجه است تنها کافی تا نگاهی به طراحی آن بیاندازید. دستگاه مذکور در قسمت دوربین دارای برآمدگی های بسیار زیادی است که در دست گرفتن آن را کمی سخت خواهد کرد.

گفتنی است در حال حاضر دو نسخه از موبایل «دارلینگ» در دست ساخت است. بنابر گفته «چاینا دیلی» نسخه استاندارد با قیمت حدودی 600 دلار و نسخه رده بالا قیمت 1300 دلاربه بازار عرضه می شوند. گفتنی است هر دو نسخه از نمایشگر 5.5 اینچی فول اچ دی، چیپست مدیاتک، 4 گیگابایت حافظه رم، فضای ذخیره سازی 64 گیگابایتی، دوربین 13 مگاپیکسل در پشت و جلو و باتری 3560 میلی آمپر ساعتی برخوردار هستند.

لازم به ذکر است در نسخه رده بالا، کمپانی «پروترولی» به استفاده از چرم، طلا و چهار الماس روی آورده و از همین رو برچسب قیمتی آن منطقی به نظر می رسد. موبایل مورد اشاره در کنگره جهانی موبایل بارسلون در معرض دید عموم قرار گرفت اما برخی از سایت های حوزه فناوری در نگاه نزدیک خود به آن از کلماتی نظیر «عجیب و غریب» و «به طور غیر معمولی دراز» استفاده کرده اند.

 

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • یوسف فرخ پور
    یوسف فرخ پور | ۱۷ اسفند ۱۳۹۵

    چیپستش که خیلی عجیبه اسنپ نیست! مدیاتک!!

مطالب پیشنهادی