ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

موبایل ارزان قیمت گوگل احتمالاً به خانواده پیکسل تعلق ندارد

چند وقتیست که اخبار ضد و نقیضی در مورد موبایل بعدی گوگل از خانواده پیکسل به گوش می رسد. از طرفی منابع آگاه می گویند این کمپانی قصد دارد نسخه ای ارزان قیمت از این ...

حمید مقدسی
نوشته شده توسط حمید مقدسی | ۱۶ اسفند ۱۳۹۵ | ۱۱:۰۰

چند وقتیست که اخبار ضد و نقیضی در مورد موبایل بعدی گوگل از خانواده پیکسل به گوش می رسد. از طرفی منابع آگاه می گویند این کمپانی قصد دارد نسخه ای ارزان قیمت از این تلفن همراه را وارد بازار سازد، و از سوی دیگر «ریک استرلو» مدیر تیم سخت افزاری گوگل به تازگی آب پاکی را روی دست طرفداران ریخت و اعلام کرد برنامه ای برای تولید موبایل پیکسل ارزان قیمت ندارند.

«استرلو» دقیقاً به این نکته اشاره کرد که پیکسل 2 «پریمیوم باقی خواهد ماند» و انتظار عرضه پیکسل ارزان قیمت از گوگل بیهوده است. حال افشاگر خبر اصلی دوباره دست به کار شده و می خواهد وضعیت ضد و نقیض کنونی را شفاف سازی نماید.

او کاملاً مطمئن است که گوگل توسعه موبایلی ارزان قیمت را در دستور کار دارد و این وظیفه به تیم پیکسل محول شده، اما می گوید «استرلو» در انتخاب واژه بسیار هوشمندانه عمل کرده، چون تلفن همراه مورد بحث با برند پیکسل عرضه نمی شود و صرفاً محصولی ارزان قیمت از گوگل، احتمالاً مبتنی بر پروژه Android One خواهد بود.

اگرچه هنوز هم نمی توان به این خبر اطمینان کامل داشت، اما منطقی به نظر می رسد که گوگل تصمیم به تغییر وضعیت ناامیدکننده «اندروید وان» گرفته و قصد احیای آن را داشته باشد. همچنین حفظ برند پیکسل برای محصولات گران قیمت و پریمیوم نیز اقدامی هوشمندانه از سوی این کمپانی خواهد بود، که خانواده ای شامل کروم بوک پیکسل، تبلت پیکسل سی و تلفن های همراه پیکسل را در بر می گیرد.

البته گوگل هنوز نتوانسته توانایی خود را برای تولید انبوه محصولات سخت افزاری به اثبات برساند و موبایل های پیکسل دائماً ناموجود هستند یا ارسال آنها به تعویق می افتد. این وضعیت برای محصولی ارزان قیمت که طبیعتاً با تقاضای بیشتری روبروست، می تواند به مشکلی اساسی بدل گردد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Mahtab Jahandar
    Mahtab Jahandar | ۱۶ اسفند ۱۳۹۵

    کلا شرکتا کارشون همینه که حقیقت رو فاش نکنند چون فاش کردن باعث میشه به شایعات پایان بدن و در نتیجه تبلیغاتی که از شایعات بدست میاد رو از دست میدن.

مطالب پیشنهادی