ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

نوکیا دیگر از تکنولوژی لنزهای کارل زایس در موبایل هایش استفاده نمی کند

یکی از جالب توجه ترین اتفاقات کنگره جهانی موبایل امسال که اوایل اسفند ماه برگزار شد، بازگشت مجدد برند محبوب و خاطره انگیز نوکیا به عرصه تلفن های همراه بود. بعد از آنکه کمپانی باتجربه ...

حسین آدینه
نوشته شده توسط حسین آدینه | ۱۶ اسفند ۱۳۹۵ | ۱۸:۳۰

یکی از جالب توجه ترین اتفاقات کنگره جهانی موبایل امسال که اوایل اسفند ماه برگزار شد، بازگشت مجدد برند محبوب و خاطره انگیز نوکیا به عرصه تلفن های همراه بود.

بعد از آنکه کمپانی باتجربه فنلاندی در سال 2013 توسط مایکروسافت خریداری شد، با سیر جدیدی از موبایل های هوشمند ویندوزی روبرو شدیم که در نهایت با شکست تمام و کمال مواجه گردیدند.

هرچند نوکیا به تاکید خودش در رابطه با کیفیت بالای دوربین موبایل ادامه داد و طی سال های اخیر مدل های گوناگونی با سنسورهای قدرتمند و لنزهای مشهور کارل زایس پای به بازار گذاشتند.

اما حالا که فنلاندی ها به لطف تصاحب حق امتیاز تجارت موبایل توسط شرکت HMD Global و با نیرو گرفتن از سیستم عامل اندروید به میدان بازگشته اند، گویا باید با یکی از حرفه ای ترین لنزهای دوربین صنعت خداحافظی کنیم.

بعد از پرسش های فراوانی که در رابطه با تجهیز تلفن های هوشمند آتی فنلاندی ها به لنز کارل زایس مطرح شد، حساب کاربری رسمی نوکیا رسماً اعلام کرد «از این پس در موبایل های نوکیا از تکنولوژی کارل زایس استفاده نخواهد شد».

این خبر در نگاه اول ناراحت کننده به نظر می رسد، اما یقیناً به این معنا نیست که دیگر خبری از دوربین های باکیفیت در موبایل های نوکیا نخواهد بود. مقایسه دوربین مدل مدرن و بازسازی شده نوکیا 3310 با گلکسی اس 7 سامسونگ را مرور نموده و خودتان قضاوت کنید!

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (9 مورد)
  • saeed_ebrahimi
    saeed_ebrahimi | ۱۷ اسفند ۱۳۹۵

    نوکیا کارشو بلد و تو کیفیت اینو خمیشه ثابت کرده

  • mohammad_hassani
    mohammad_hassani | ۱۶ اسفند ۱۳۹۵

    خدایا این سایت های خبری ایران چرا اینطوری هستن به نظرم یه مقدار تیتر زدنتون تند هست .من مقایسه نوکیا 6 با ایفون 7 رو دیدم قابل قبول بود منم از نبود زایس ناراحت شدم ولی دوربین های نوکیا بدون زایس هم قوی هستن بعضی ها تو بررسی نوکیا 6 و اس7 گفتن نوکیا در حد سامسونگ نیست عزیزم پرچمدار نیست ها از نوکیا 6 چرا ترسیدین?

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی