ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

پنجم اردیبهشت روز جهانی زنانِ حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات لقب گرفت

نخستین کنگره ملی زنان موفق امروز دوشنبه (16 اسفندماه 95) در سالن همایش های دانشگاه شهید بهشتی تهران آغاز به کار کرد. آنطور که مرتضی کاظمیان دبیر اجرایی این کنگره اعلام نموده هدف از برگزاری رویداد ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۱۶ اسفند ۱۳۹۵ | ۱۶:۱۰

نخستین کنگره ملی زنان موفق امروز دوشنبه (16 اسفندماه 95) در سالن همایش های دانشگاه شهید بهشتی تهران آغاز به کار کرد.

آنطور که مرتضی کاظمیان دبیر اجرایی این کنگره اعلام نموده هدف از برگزاری رویداد مذکور آشنایی سیاست گذاران و تصمیم گیران با تاثیرات مدیریت و مشارکت سیاسی زنان در رده های بالای تصمیم گیری، افزایش اعتماد به توانمندی ها و استعدادهای بانوان کشور در حوزه مدیریتی، انتقال تجربیات بانوان مدیر موفق در سطوح ملی و افزایش توانمندی مدیریتی زنان در کشور است.

این رویداد علاوه بر علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، میزبان محمود واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات هم بود که در جریان آن به ایراد سخنرانی پرداخت.

حضور زنان در کسب و کارهای مبتنی بر ICT نیازمند تغییر نگاه است

آقای واعظی فضای مجازی را زمینه خوبی برای فعالیت بانوان خواند و خواستار افزایش حضور آنها در این فضا شد. وی خاطرنشان کرد که حضور زنان در کسب و کارهای مبتنی بر ICT نیازمند تغییر نگاه است و باید برای این تغییر نگاه تلاش نمود.

به گفته وی، اکنون تعدادی از بانوان توانسته اند با حضور در فضای مجازی اقدام به ایجاد کسب و کارهای نوین کنند که ضروری است این حضور بیشتر شود. او با تاکید بر ضرورت حضور زنان در این عرصه اعلام نمود که اتحادیه جهانی مخابرات به خاطر اهمیت این مساله 5 اردیبهشت را روز زنان و ICT نام گذاری کرده است.

وزیر ارتباطات از تلاش برای نهادینه کردن کسب و کارهای مبتنی بر ارتباطات و فناوری اطلاعات خبر داد و گفت: علی رغم مقاومتی که برای اینکار می شود کسب و کارهای نوین راه خود را باز خواهند کرد. واعظی همچنین وعده داد در صورتی که زنان در حوزه توسعه نرم افزار فعال شوند با اختصاص وام از آنها حمایت گردد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی