ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مایکروسافت و «استیل کیس» آینده فضاهای کاری را به تصویر می کشند [تماشا کنید]

مایکروسافت با کمپانی طراح مبلمان اداری یعنی «استیل کیس» (Steelcase) همکاری کرده تا رؤیایی از آینده دفاتر کار مجهز به محصولات سرفس را به نمایش گذارد. همکاری مورد اشاره شامل ایده هایی در مورد چگونگی ...

حسام الدین جعفری
نوشته شده توسط حسام الدین جعفری | ۱۷ اسفند ۱۳۹۵ | ۱۸:۳۰

مایکروسافت با کمپانی طراح مبلمان اداری یعنی «استیل کیس» (Steelcase) همکاری کرده تا رؤیایی از آینده دفاتر کار مجهز به محصولات سرفس را به نمایش گذارد. همکاری مورد اشاره شامل ایده هایی در مورد چگونگی طراحی فضای کاری و مبلمان در بازه زمانی حاضر است که فناوری ها و دستگاه های کاربردی به سرعت در حال تغییر بوده تا پاسخگوی نیازهای بشر باشند.

گفتنی است ردموندی ها با انتشار ویدیویی به پنج «فضای خلاقانه» اشاره کرده اند که در آن استفاده از محصولات سرفس به حد اعلا خواهد رسید. اما باید یادآور شد که فضاهای کاری مورد بحث با وجود آنکه بی نقص و فوق العاده به نظر می رسند ولی احتمالاً در کوتاه مدت در هیچ مکانی شاهد آنها نخواهیم بود.

لازم به ذکر است با این وجود «استیل کیس» در نظر دارد حاصل همکاری خود با مایکروسافت را در نیویورک، سان فرانسیسکو، شیکاگو، لس آنجلس، مونیخ و لندن به نمایش در آورد.

ناگفته نماند مایکروسافت همیشه در زمینه خلق فضاهای کاری آینده مشتاق بوده و هر از گاهی نیز ویدیوهایی آینده نگرانه را به تصویر می کشد که شامل مبلمان های منحصر بفرد و نمایشگرهای لمسی بسیار بزرگ است. غول نرم افزاری دنیا با محصولاتی نظیر سرفس هاب و سرفس استودیو، عرضه محصولات خود با چشم اندازی از آینده را آغاز کرده و همکاری اش با «استیل کیس» نیز به نظر یکی دیگر از آن طرح های آینده است که تبدیل به واقعیت خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی