ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

نینتندو سوییچ و زلدای جدید در آمریکا رکوردشکنی کردند

بر اساس صحبت های مدیر نینتندو آمریکا با نیویورک تایمز،‌ گویا سوییچ در آمریکا نیز توانسته بسیار قدرتمند و شگفت انگیز عمل کند و به فروش بی نظیری دست پیدا کند. به گفته رجی فیز-امی، نینتندو ...

نیما فرشین
نوشته شده توسط نیما فرشین | ۱۷ اسفند ۱۳۹۵ | ۱۴:۴۵

بر اساس صحبت های مدیر نینتندو آمریکا با نیویورک تایمز،‌ گویا سوییچ در آمریکا نیز توانسته بسیار قدرتمند و شگفت انگیز عمل کند و به فروش بی نظیری دست پیدا کند. به گفته رجی فیز-امی، نینتندو سوییچ طی دو روز ابتدایی عرضه اش در آمریکا، رکورد فروش تمامی کنسول های نینتندو را در این بازه زمانی شکسته است.

با این وجود، فیز-امی از اعداد و ارقام به دست آمده هیچ سخنی به میان نیاورد. اما بر اساس گفته های او، فروش سوییچ در هفته نخست از کنسول محبوب این شرکت یا همان نینتندو Wii هم بیشتر بوده است.

لازم به ذکر است نینتندو Wii با فروش بیش از ۱۰۰ میلیون واحد، دومین کنسول خانگی پر فروش تاریخ است . با توجه به این موضوع، می توان از فروش قدرتمند سوییچ در هفته نخست اطمینان حاصل کرد و به آینده این کنسول هیبریدی بیش از پیش امیدوار بود.

علاوه بر این، اگر اخبار بازی های ویدیویی را از دیجیاتو دنبال کرده باشید، حتما از فروش ۸۰ هزار واحدی سوییچ در بریتانیا هم با خبر هستید. فروش خوب یک کنسول در هفته اول، دلیلی بر آینده موفق آن نیست. اما با استناد بر این موضوع، می توان از عملکرد بازاریابی خوب نینتندو برای این سخت افزار سخن به میان آورد.

در کنار این موضوع، فیز-امی از فروش فوق العاده زلدا نیز سخن گفته است. به گفته او The Legend of Zelda: Breath of the Wild رکوردی خیره کننده از خود به جا گذاشته و توانسته است به پر فروش ترین بازی لانچ تاریخ نینتندو بدل شود.

بازار بریتانیا هم این موضوع را تصدیق می کند و آمار فروش این عنوان، باعث شده تا Breath of the Wild در جایگاه سوم پر فروش ترین زلدا در این بازه زمانی قرار بگیرد. خوشبختانه اخبار منتشر شده در ارتباط با سوییچ همگی خوب و خوشحال کننده هستند و می توان آینده روشنی را برای این کنسول هیبریدی تصور کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • roman
    roman | ۱۷ اسفند ۱۳۹۵

    امیدوارم فروش خیلی بهتری نسبت به wii و 3ds داشته باشه که البته داره و مثل ps4 و xbox راحت بشه تو ایران پیدا کرد و خرید

  • امیرحسین زنگنه
    امیرحسین زنگنه | ۱۷ اسفند ۱۳۹۵

    افرین. مثل wii کنسول موفقی میشه. حتی شایدم بهتر.

مطالب پیشنهادی