ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

کنترلرهای نینتندو سوییچ روی پی سی، اندروید و مک هم کار می کنند

هفته گذشته در دیجیاتو به این موضوع اشاره کردیم که می توان از کنترلر پرو نینتندو سوییچ روی رایانه های شخصی نیز استفاده کرد. حال جالب است بدانید که پی سی، دیوایس های اندرویدی و ...

نیما فرشین
نوشته شده توسط نیما فرشین | ۱۷ اسفند ۱۳۹۵ | ۱۱:۱۵

هفته گذشته در دیجیاتو به این موضوع اشاره کردیم که می توان از کنترلر پرو نینتندو سوییچ روی رایانه های شخصی نیز استفاده کرد. حال جالب است بدانید که پی سی، دیوایس های اندرویدی و مک هم علاوه بر کنترلر پرو، قادر به شناسایی جوی-کان ها هستند.

بر اساس اطلاعات منتشر شده توسط وبسایت فرانسوی Actu، گویا می توان به واسطه بلوتوث و یک اپلیکیشن مجزا مانند JoyToKey، از جوی-کان ها روی پی سی بهره مند شد و به اجرای بازی های ویدیویی از طریق آن ها پرداخت.

Darewoof (کاربری که با انتشار ویدیویی در یوتیوب، از پرو کنترلر روی پی سی استفاده کرد) هم از قافله عقب نماند و با انتشار ویدیویی تازه از صحت این خبر سخن به میان آورد.

Darewoof علاوه بر تایید این موضوع، اعلام کرده که در بازی های تک نفره، تنها قادر به استفاده از یک جوی-کان هستید و می توانید برای اجرای بازی های دو نفره از هر دو کنترلر بهره بگیرید. با مشاهده ویدیو زیر می توانید از نحوه عملکرد جوی-کان ها روی پی سی با خبر شوید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی